2016 m. lapkričio 28 d.

Žiemos kolekcija atbilda, atidunda...

Sveikos, brangiosios skaitytojos :)

Jei kas turit blogger paskyras tai tikrai žinot, kad pasikeitė visas išdėstymas... Kas mane šiek tiek trikdo. Net ne šiek tiek, bet labai :D 

Visų pirma tai skaitomų blogų nebeišmeta iškart įėjus į savo paskyrą, tenka ieškoti kur "Skaitinių sąrašas" ir spausti, kad pamatytum... Todėl šiek tiek atsilieku nuo to ką rašo kiti blogai.

Pavėlavusi, rodau dar nemačiusioms (pasirodo šita užuomina paskelbta jau prieš dvi dienas... man tai naujiena, gal atsiras kam naujiena taip pat), užuominas į ateinančią žiemos kolekciją:


Kolekcija matosi bus prabangi ir jauki. Vėl turėsim pozą - pakeltą prie skrybėlės rankytę. 

Iš to kas matosi, tikrai turėtų būti laaaabai graži kolekcija, reikia suskubti užsisakyti safyrų ir kiek galima pataupyti žalių akmenukų, nes norėsis viską iššluoti iš "lentynų"


3 komentarai:

  1. Ech :-D Naujiena ir man :-D Tikiuosi, kad bus geresnė nei buvusi rudens kolekcija :-D
    Ilgai nerašiau blog'o ir kai atnaujino blogger labai sutrikau pirmą kartą ten užėjusi po atnaujinimo... :-DDD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu pagaliau atsiradai :D Jau buvau sunerimus kur prapuolei ://

      Panaikinti
  2. Mano amžina problema - dauguma visokių tokių veiklų man labai greitai atsibosta, tai vis tarp tokių darbų darau pertraukas... :-D Kartais kiek ilgesnes nė reikėtų, bet ką gi, svarbiausia, kad grįžau :-D

    AtsakytiPanaikinti