2017 m. birželio 18 d.

MA asmenybės - susipažinkime (1)


PART 1

Šiandien sveikinuosi su jumis visiškai naujai iškeptoje rubrikoje ,,MA asmenybės - susipažinkime". Ją sudaro 3 panelių atsakymai į pateiktus klausimus. Kas dar nežino kaip tokį dalyką sugalvojau ( aišku, niekas nežino, gi negyvena mano galvoj xD ) Žodžiu, visai neseniai dalyvavau Deneros interviu "Late Night Talk. Jį galėsite pasiskaityti paspaudusios ant nuorodos ^^  Apklaustai būti be galo patiko, todėl nusprendžiau, kad ir man būtų smagu kažką panašaus stiliaus sukurpti. Taip atsirado mano lėlės Facebook'e  postas, kuriame buvo aprašyta mano (ne)naujoji idėja. Pakomentavusių, kad nori dalyvauti tokiame interviu buvo per daug, todėl atrinkau vos ne atsitiktinai keletą panelių ir jas apklausiau.

Kadangi tai yra pirmasis tokio tipo įrašas, laukiu jūsų nuomonių ir pastebėjimų komentaruose. Taip pat norėčiau sužinoti, ar jūs norėtumėte daugiau tokių rašliavų? Jeigu daugumos atsakymas taip; kas 2-3 savaites stengsiuosi įkelti po vieną interviu dalį.

 P.S. Daugiau norinčių dalyvauti interviu nebereikia, jau turiu kokiems 5 įrašams į priekį norinčiųjų :D

Ilgai nebetempiant gumos pristatau pirmąsias tris paneles, su kuriomis susipažinsite geriau:
Amalia
Denera
Wyo_Darkness

 1. Kaip ir kada suradai šį žaidimą?



Amalia- Man buvo nuobodu, tad pabandžiau paieškoti internetinių žaidimų,ieškodama radau žaidimą "Nano ferma" (lyg ir šitaip vadinasi). Atsidariusi žaidimą,pamačiau,kad yra ir daugiau žaidimų tame tinklapyje,labiausiai sudomino būtent žaidimas "Superpanelė". Net nežinau kodėl,gal dėl to,jog jis vienintelis buvo merginoms.

            Denera - Man jį parodė pusseserė, bet visai ne tam, kad pradėčiau čia žaisti. Ji turėjo išvažiuoti kelioms dienoms ir paprašė, kad prisijungčiau ir prižiūrėčiau jos vaikiną, bei sužaisčiau tuo metu vykusiame žaidime, nes ji norėjo laimėti naujų rūbų. Nuo to karto ir pati susidomėjau MA. O tai buvo dar tada, kai naujoji žaidimo versija buvo ne per seniausiai atsiradusi, tik tiek, kad pradžioje žaidžiau daug pasyviau, prisijungdavau kur kas rečiau ir nepirkdavau safyrų.


Wyo_Darkness - Radau labai labai seniai. O kaip? Aš net nepamenu. Kad ir kaip sukčiau galvą, niekaip neprisimenu. Galbūt draugė parodė... 


2. Kas, tavo nuomone, svarbiausia jame?

Amalia - Žaidime manau svarbiausia yra įsivaizduoti save,tos panelės "kailyje" ir elgtis taip,kaip tu pati norėtum elgtis realioje aplinkoje.


Denera - Galimybė susirasti virtualių draugių su panašiais pomėgiais ar pasaulio suvokimu. Man asmeniškai šitas žaidimas lyg nuotolinė terapija – žinau, kad kai būna blogai mane čia išklausys ir patars, nes realybėje kartais būna sunku kalbėti apie savo problemas akis į akį su kitu žmogumi, o čia parašyti yra daug lengviau, ypač kai sužinai, kad ir kitas kamuoja panašios bėdos, tada pajauti, jog esi tikrai ne viena ir kažkas tave supranta. 
Wyo_Darkness -  Manau, kad statistikų kėlimai. Jie viską "kontroliuoja". Turėsi aukštas statistikas - būsi stipriame klube, kuris duos daugiau naudos. Be aukštų statistikų būtų sunku žaisti. 

 3. Kas labiausiai patinka, nepatinka Superpanelėje?

Amalia- Patinka tai,kad žaidimas leidžia pasijausti tikra dama ir siekti to,ko norėtum realiame gyvenime.


      Denera - Mėgstu čia esančią laisvę: laisvę pasirinkti kaip atrodai, laisvę pasirinkti su kuo bendrauti, laisvę užsiimti tam tikra veikla. Visa tai įmanoma ir realybėje, tik bėda ta, kad man asmeniškai tai sunku pasiekti, nes esu labai nepasitikinti savimi, uždara ir visuomet nuvertinu savo galimybes, todėl dažniausiai renkuosi neišsiskirti iš minios savo stiliumi, man sunku pasakyti „ne“, dėl to dažnai tenka būti tarp žmonių, kurie man nepatinka, o ir visas idėjas paprastai pasilaikau tik sau, nes niekaip nepavyksta atsikratyti tos minties, kad jei ką nors pabandysiu – man būtinai nepasiseks. MA to nejaučiu.
Dar patinka, kad MA yra puiki terpė merginoms parodyti savo kūrybiškumą ir galbūt atrasti naujų sugebėjimų. Iki šiol negaliu atsigrožėti, kaip nuostabiai panelės fotošopina, kai kurios galbūt ir pradėjo tai daryti būtent MA tikslais, o dabar manau drąsiai galėtų fotošopinti realias nuotraukas. Taip pat mėgstančios kurti ir rašyti atrado savo terpę – blog‘us, o kai kurias tai įkvėpė susikurti asmeninius blog‘us. MA ne tik žaidimas – jis davė pradžią ir paskatino tobulėti, bendrauti.
Labiausiai nepatinka tai, kad kai kurios merginos draugišką žaidimą verčia kovos lauku: kovoja dėl populiarumo, draskosi dėl podiumų, dėl pozicijos klubuose ir pan, o iš viso to kyla absurdiški pykčiai. Apskritai šitas žaidimas neturi galutinio tikslo, tai kodėl reikia jį paversti varžybom ir visur ieškoti galimybės būti geriausia/gražiausia/populiariausia?

Wyo_Darkness - Hmmm.. Geras klausimas. Patinka, manau dvikovos. Bent jau lyginant su senąją versiją, šioje lengviau pinigų gauti. Dar patinka, jog yra klubai kur panelės gali bendrauti ir rasti draugių. Nepatinka, bent jau dabar, kad panaikino gautas/išsiųstas žinutes ir perkėlė klubo bei sužadėtuvių pokalbius, į pokalbių kambarius. Nereikėjo taip daryti. 

4. Ar rašai kokį nors blogą apie MA, pieši drabužius, kuri istorijas? Kas tave įkvepia tai daryti?

Amalia - Rašiau blogą su WyoDarkness čia, bet kažkaip per mokslo metus nebuvo laiko,tai jis ir pasimiršo, galbūt dabar bandysim atgaivinti. Drabužius piešiu čia. Ir jau visai greitai pasirodys mano ir Denitos pieštų rūbų kolekcija. Istorijas taip pat rašiau. Rašiau MA Deimantai grupėje.O dėl įkvėpimo,tai net nežinau,man patinka išbandyti vis kažką naujo.

Denera - Savo asmeninio blog‘o MA temomis neturiu, bet manau galima išskirti mūsų klubo (Gravity) blog‘ą, kuriame rašau, kadangi jis nėra informacinis/mokomasis, o pramoginio turinio (  čia  ). 

     Rašau tam, kad pagyvinčiau žaidimą, kad atkreipčiau dėmesį į tai, kad už kompiuterio ekrano sėdi žmogus, kuris yra įdomus, savotiškas, turi savo nuomonę, požiūrį. Rašau tam, kad viena kitą geriau pažintume, kad žinotume, jog paprastas žaidimas jungia be galo daug įdomių ir spalvingų asmenybių. Rašau, nes labai noriu, kad suprastume kaip žmogui svarbu žmogus, ne tik realybėje, bet ir virtualiame pasaulyje. Rašau ir dėl savęs, nes tai vienas iš mano saviraiškos būdų, o ir turėdama minčių įrašams, tiesiog negalėčiau jais nepasidalinti.

Wyo_Darkness - Blog'ą rašau, bet ne apie MA, o istorijos tai  čia 😀
Jei kalbam apie rašymą, tai net neįsivaizduoju. Mane įkvepia viskas. Aš iš beveik bet ko galiu parašyti istoriją. Kartais net kelių žodžių užtenka ir visas istorijos scenarijus sukasi galvoje. Taip pat, įkvepia ir skaitytojai. Jie didžiausia mano motyvacija. 

5. Kokios MA žaidėjos tau labiausiai patinka ir kodėl?

Amalia -  Mylimų ir patinkančių MA žaidėjų turiu daug,tai net nevardinsiu.
d    Denera - Visos, kurios yra originalios, nesivelia į ginčus, nėra „drama queen“, nelenda kitoms į „gerą vietą“ ir pirmenybę teikia bendravimui. Atsisijoti tokius žmones labai padėjo fb lėlės paskyra – ten prisiregistravus atsivėrė akys ir pamačiau tai, ko maniau, kad žaidime nevyksta.

Wyo_Darkness - Manau, kad labiausiai mane žavi Lunalight. Savo originalu ir išskirtiniu stiliumi jį pagyvina MA. Bent jau mano nuomone. Ir ne tik derinukais, bet ir rašydama savo blog'ą. Tuo ji man patinka labiausiai.

6. Parodyk labiausiai patinkančius drabužius, šukuosenas. Trumpai pakomentuok kodėl jie yra tavo favoritai.

Amalia -  čia tik dalis mano mylimų rūbų,jų yra daugiau. Šitam deriny,visi rūbai man begalo patinka - švarkelis, palaidinė, džinsai, aukštakulniai ir rankinė. Taip pat labai myliu šią šukuoseną ir sijoną. Dar favoritų sąrašą papildo ši suknelė.

https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/thumbs/hair-254.png



Denera - Iš šukuosenų, tai be abejonės, kad šie žaismingi kuodukai (3) arba kažkuri iš kitų šukuosenų ( jos labai panašios ), tik paskutinė galėtų būti perpiešta, nes tos originalios žaidimo spalvos negražios.
Konkrečių drabužių favoritų neturiu, bet labiausiai patinka kokie nors plėšyti džinsai, odiniai arba džinsiniai švarkeliai, beveik visada uždedu lėlei nagus.
O kol kas vieni didžiausių favoritų visoje drabužinėje yra šie batai.




Wyo_Darkness - Ech, drabužių neparodysiu, nes tektų puse spintos čia sukelti. Nors galiu pabandyti paieškoti, kas man labiausiai patinka.


 Ši suknelė man labiausiai patinka. Net nežinau kodėl. Gal dėl to, kad mano mėgstamiausios spalvos vienoje vietoje. Ir prie jos labai dera šie batai, kurie taipogi vieni iš mėgstamiausių.
 Net nežinau kuo šie batai mane taip traukia, gal, kad primena galaxy. Na, aš manyčiau, kad dėl to. Šukuosena viena iš favoritų yra ši (2) Kai tik ją pamačiau, iš karto užsigeidžiau laimėti. Tokių šukuosenų, kiek žaidžiu per visą laiką, nebuvau pamačiusi, o ir šiaip ji išsiskiria iš kitų ir su nei viena nesupanašėja. Paskui eina ši (1). Ją pamačiusi, irgi užsimaniau laimėti. Ši šukuosena kaip mano gyvenimas - visada sujauktas ir išsidraikęs. Ech, na ką jau be padarysi. Todėl ir yra viena iš favoričių. Ir paskutinė yra ši (3) Mano pačios plaukai yra ale šiek tiek banguoti, bet jei kas leistų rinktis kokie būtų mano plaukai, tai rinkčiausi šią šukuoseną. Jei jau garbanojasi, tai tegul iki galo, o jei ne, tegul lieka tiesūs.
Nėra mano šukuosenų "garderobas" labai didelis, neturiu šukuosenų, kurių labai norėčiau, bet bent jau džiaugiuosi, kad bent tokias turiu. :>
 
Štai ir viskas.
Tikiuosi buvo įdomu skaityti, su Amalia, Denera ir Wyo_Darkness susipažinote labiau :), o ir pats įrašo "paruošimas", tikiuosi, nebuvo labai nuobodus. Stengiausi kiek labiau paįvairinti tekstą paveiksliukais, išskirti šriftu, kad gan ilgas įrašas "susieitų" greičiau ir būtų malonesnis akiai skaityti. Beje, esu labai patenkinta savo apklaustosiomis, nes jūs, mielosios, puikiai išreiškėte savo mintis raštu ir buvo tikrai įdomu užduoti klausimus :).

Gražios ir saulėtos sekmadienio popietės,
Su jumis buvo Lovely pink

17 komentarų:

  1. Įrašas patiko! Puiki pradžia. Labiausiai patiko Deneros atsakymai. Jį žaidimą mato kiek kitaip. Geriau. Iš tikrųjų šis žaidimas turi daugiau vertybių, nei kitos sako.. Man šis žaidimas davė daug, o jei į jį labiau įsitraukčiau, duotų dar daugiau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Koks gražus komentaras, gaila, kad parašytas anonimiškai! Man
      taip pat buvo labai įdomu skaityti gautus Deneros atsakymus. Tikiuosi kita dalis patiks taip pat kaip ir ši!

      Panaikinti
  2. Na tikrai patiko Deneros atsakymai, tokie išsiskiriantys, nuoširdūs..
    O kas apie įrašą tai tikrai labai geras, įdomus.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žiauriai fainai, klausimai įdomūs, nenusibosta skaityt♥

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man labai patiko įrašo apipavidalinimas, o ypač tos širdelės, kuriomis atskyrei klausimus ir atsakymus. Be jų turbūt būtų buvę sunkiau skaityt ir apskritai man pačiai nelabai patinka, kai būna toks ilgas vientisas tekstas, tad labai gražiai sugalvojai su tomis širdelėmis.

    Labiausiai patiko nuotraukos su kiekvienos pašnekovės mėgstamiausiais daiktais. Taaaaip gražiai padarei! Tokios fancy nuotraukos. Šaunuolė.

    Klausimai buvo gana paprasti, bet ačiū už galimybę išsakyti savo nuomonę. Dabar perskaičius įrašą net susigėdau, kad šitiek išsiplėčiau, bet tiesiog yra tieeek daug minčių ir tieek daug visko, kuo noriu pasidalinti.

    Esi šaunuolė, nors abi rengiam interviu, bet kiekviena į juos įdedam vis kitokio atspalvio. Labai laukiu tolimesnių tavo interviu įrašų.

    Puiki pradžia, o kad patobulėsi, tai net neabejoju. ;) Kisses. :P

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, ačiū už pastebėjimus :) ir komentarą! Viskas gerai, kad išsiplėtei, vis dėl to ilgesnius atsakymus įdomiau skaityti negu vieną sakinį ^^

      Panaikinti
  5. Prisipažinsiu, pati pradžia įrašo nuteikė nemaloniai... Visų pirma nepatiko tai, kad panelės interviu "atrinkau vos ne atsitiktinai"... Na, kaip aš nemėgstu... net nežinau ko... Situacijos nevaldymo, pasitikėjimu "likimu", nežinau kaip įvardinti tą atsidavimą vėjams. Tačiau tačiau tačiau interviu pavyko puikiai, pašnekovės taip žaismingai tarpusavyje kontrastavo, lyg tyčia taip parinktos, ir visos sužibėjo savaip :) O nieko kito iš interviu pašnekovių ir nereikia tikėtis ^^

    Tas pašnekovių kontrastas ypač smagiai sužaidė klausime "kas svarbiausia MA" - Amalia ir Denera taip dvasingai, taip kilniai pasisakė, o Wyo tiesiai šviesiai ir ūkiškai - statistikos :D Na, net balsu juokiausi :D

    Visada įdomus ir klausimas apie mėgstamiausius daiktus MA. Visada nustebina atsakymai, nes visada rasi bent vieną ar net visus daiktus/šukuosenas, kuriuos ir pati turi, gyvenime nenaudoji, o va - pasirodo kažkam jie patys mieliausi visoje MA drabužinėje :)

    Na, ir žinoma, dėkui Wyo už įvertinimą ^^ Nors ką tik rašiau tą patį po Deneros parengtu įrašu - bado sąžinę tokie paminėjimai "svetimame darže", bet ir nesidžiaugti vis tiek negali :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, smagu, kad patiko! Tikiuosi, kad pašnekovės pamatys visus joms skirtus pagyrimus :)

      Panaikinti
  6. Negalėjau nepakomentuoti, nesusilaikiau, nors visada tyliai būnu... :D
    Puikus įrašas! Viskas taip gražiai išdėstita, iliustracijos.
    Patiko, kad klausimai tokie paprasti, jie tokie orginalūs. :)
    Skaitydama, net pati perskaičius tavo klausimą, mėginau sudėti mintis ir atsakyti, kaip aš galvoju. :D
    Denera, šaunuolė Tu! Pas tave tiek minčių, taip viską gražiai išsakyti, na tikrai Tu turi talentą rašant :)
    Wyo_Darkness atsakymai tokie paprasti, bei aiškūs, tiesiog tokie ''tiesiai šviesiai'' :)
    Ir Amalios taipat tokie nuoširdus, labiausiai patiko, kad įsivaizduoji panelės kailyje. :D
    Puikios pašnekovės, bei puikus įrašas!
    Lauksiu sekančio. :) - Leila_Queen

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš bijojau, dėl tokių paprastų klausimų..Bet malonu girdėti, kad patiko ir net pati į juos atsakinėjai ;P.

      Panaikinti
  7. Gal kiek ir vėlai apsilankiau, bet apsilankiau :-D
    Kaip visada smagu matyti tave bandant parašyti kažką naujo :-) Interviu tikrai labai geras, smagu buvo paskaitinėti :-) Na ir aš nebūčiau aš jei nepastebėčiau blog'o dizaino :-D Labai fainas, vasariškas, o antraštės vaizdo ketvirtos nuo kairės panelės palaidinė tobula :-D Mano mylimiausias simbolis, yin yang ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, malonu, kad vis apsilankai mūsų tinklapį ir kiekvieną kartą palieki gražų komentarą. O dėl palaidinės - man taip pat ji atrodo žavinga. Gaila, nebeprisiminu iš kurio drabužių blogo aš ją pasiemiau..

      Panaikinti
  8. Tikrai nuostabus įrašas! Visai neprailgo skaityt. Net norėjosi daugiau klausimėlių:) Labai patiko širdutės ir strėlytė, skirtingi klausimų ir atsakymų šriftai. Lovely pink, tu tikrai turi talentą rašyti.Beje, ir Denera savo mintis šauniai dėlioja. Kiek skaitau, visi įrašai puikūs ir kokybiški. Kartais paskuboti, bet to laiko visiem trūksta:)Nuostabu! Lauksiu kito interviu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, ačiū už nuostabų komentarą! Kitas interviu bus šią savaitę, tikiuosi patiks irgi ;)

      Panaikinti