2016 m. gruodžio 7 d.

Žiemos kolekcija - "Pozuok stilingai"

Labas vakaras!

Kaip ir buvo tikėtasi, iškart po Advento kalendoriaus sulaukėme ir žiemos "Pozuok stilingai" kolekcijos. Man ištikrųjų šiek tiek keistas kolekcijų pristatymas Mados Arenoje. Visą rudenį žaidimo kūrėjai mums kišo pakartotines kolekcijas, lapkričio pabaigoje įdėjo "Pozuok stilingai", o štai žiemos "Pozuok stilingai" įkėlė vos prasidėjus gruodžiui, ir gana neseniai nuo tada kai buvo rudeninė kolekcija. Dabar pavasario kolekcijos reikės laukti kokius 4 mėnesius, tas šiek tiek nervina. Norėtųsi harmonijos :) :) :) 

Na o pati kolekcija tikrai ir nustebino ir pradžiugino, kai kas gal šiek tiek nuvylė. Tikrų tikriausia vyšnaitė ant pyragėlio!

Kolekcijoje pasirinkimas kaip ir visose "Pozuok stilingai" ne itin didelis, bet po mėgiamą rūbelį manau rado visų stilių atstovės ir visų spalvų mėgėjos.


Elegantiškoms poniutėms turėtų tikrai kristi į širdį pilki kailinukai. Panašią pozą su labai panašiu pūkuotu paltuku turėjom rudens kolekcijoje:
Tik rudens kolekcijoje paltukas kainavo safyrus, o dabartinėje kolekcijoje esantys kailinukai įperkami kiekvienai už smaragdus.




Nors poniučių kailinukų, kailiniuotų detalių, rankinių kolekcijoje ne viena, bet smagu, kad yra ir itin paprastų rūbelių, kurie, jau įsivaizduoju, taps lėlių numylėtiniais labai labai ilgam. Paprastučiai plėšyti džinsai man pačiai buvo pirmas dalykas kurį nusipirkau. Žavi palaidinė su nėrinukais, megztukas su liūto atvaizdu net neabejoju, kad bus naudojami labai dažnai ne tik mano, bet ir kitų lėlių deriniuose. Spėju, kad megztukas su liūtu nudžiugino ir mėgstančias neformalų stilių? 


Kolekcijoje mane pakerėjo ir avalynė. Nieko prašmatnaus, nieko stebuklingo, bet paprastume ir slypi visas grožis? Ypač sužavėjo žemakulniai aulinukai. Labai paprasti, klasikiniai, priderinami kone prie bet ko. Labai gaila tik, kad spalvinė gama visai avalynei (išskyrus aukštakulnius žudikus, apie kuriuos vėliau) kiek per spalvinga. Nors, turbūt tikrai yra, kam būtent tokios pastelinės ir ryškios spalvos ypač patiko? Aš ne itin moku derinti spalvotų rūbų, todėl mane gelbsti saugios žemiškos spalvos.


Šioje iliustracijoje yra sudėti du daiktai kurie kolekcijoje yra mano favoritų favoritai. Kone per kiekvieną naują kolekciją sakau, kad nieko gražiau nesu mačiusi už tam tikrą rūbą, tad šį kartą taip pat neapsieisiu be tos frazės (chi chi). Na tikrai nieko gražiau nesu mačiusi už šį nuostabų raštuotą paltą ir aukštakulnius-žudikus. Pakerėjo, pavergė mano širdį visais 100! Manau ne mano vienos? Jei ne paltas, tai bent jau aukštakulniai tikrai kokiems 90% panelių privertė širdelę šokinėti iš džiaugsmo ir nekantrumo norint juos panaudoti derinyje.


Dar vienas poniučių džiaugsmas - ilgi kailiniai ir rankose laikomas mini špicukas. Vos pamačius šiuos kailius iškart pagalvojau, kad jie idealiai tinka keletui labai gerai žinomų MA lėlyčių... O jums taip nebūna, kad pamatot daiktą, ir žinot, jog jis tarsi sukurtas kuriai nors itin stilingai, gražiai lėlytei? :)


Elegantiškoms damutėms pasipuošti puikiai tiks šis lietpaltis, taip pat labai panašus į gautą rudens kolekcijoje:
Bet gražių paltų niekada nebus per mažai! Šis ne išimtis. Super elegantiškas, moteriškas, prabangus. 100% vertas tų 9 safyrų :)

Man šis paltas primena senus Kalėdinius filmus, kai su prabangiais mustangais privažiuoja elegantiškas vyrukas, o damutė prisilaikydama ką tik sugarbanotus plaukus, bėga į automobilį:


O jūs, brangiosios skaitytojos, ar radot kažką kas itin patiko? Ar radot kolekcijoje viską ko tikėjotės?

p.s. Jessicaa (o gal lovely, nežinau kuri čia padarė šią iliustraciją) sakė šitą ištrinti, bet negaliu! :D Pūkuotos ausinės kolekcijoje primena veikėją iš filmuko Real Monsters:


Ramaus ir jaukaus šventinio laikotarpio!


Jessicaa,
King Kylie Jenner

20 komentarų:

  1. Garantuoju 100%, kad fotoshopino Jessicca, nes kiekvienoje iliustracijoje matosi akivaizdzios klaidos, geriau galetu gristi ankstesnioji iliustraciju "darytoja".. Cia MANO nuomone/kritika.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Prašom įvardinti tas klaidas. :)

      Panaikinti
    2. Taip, fotošopinau aš, jau aišku turėtų būti pamačius jog mano lelytės veidas. Visi žmones klysta, daro klaidų, aš ne išimtis, nesu tobula fotošoperė jog daryčiau viską be klaidų ir idealiai, bet vis gi ačiū už nuomonę. Tik va, aš stengiuosi dėl Jūsų o Jūs ateinate čia su neigiama įtaka ir su anonimo vardu bei pavogiate iš manęs visą motyvaciją dirbti Jums, jog skaitytumėte ir būtumėte patenkintos. Net neabejoju, jog tu, mielas Anonime, nepadarytum tiek kiek sugebu aš, bet turbūt kažkokia tai įtaka neleidžia tau čia neparašyt ir neprikibt prie manęs.. eh.. kokie palikę tie žmonės. Čia stengiesi, darai ir eini miegot su ,, varvančiomis akimis '' vien dėl JŪSŲ, o šit ateinat su neigiamomis nuomonėmis ir motyvacijos 0 belieka.. nekalbu apie visas skaitytojas, čia tik maža dalis jų, aišku man svarbi Jūsų nuomonė, bet aš ir pati suprantu jog man yra kur tobulėti, tad šitokie komentarai tik veda į neviltį..

      Panaikinti
    3. Anonime, heh, aš niekur niekur nedingau ;) ( senoji iliustratorė ) Ir tikrai nežadu niekur išeiti :D

      P.S. Kylie, aš tą idiotišką paveiksliuką padariau xD

      Panaikinti
    4. Lovely, matai, mane nuo pat atėjimo pradeda atakuoti anonimai :D
      bėje, tas paveikslėlis nė kiek nėra idiotiškas, jis man taaip nuotaiką pakėlė visai dienai kad vos atsiminus nusišypsoju, liuuks! :D

      Panaikinti
    5. Superinis paveiksliukas merginos,praskraidino man nuotaiką :D
      O dėl tų nemalonių replikų...neimk į galvą Jess,tu labai faina mergina ir darbeliai tavo šaunus.
      Lov ir Kyliuk tai išvis mūsų klubo sielos, šaunį mūsų komanda ane mergaitės?
      O pavyduolės nepavydėkit ir nesislėpkit už anonimo:D

      Panaikinti
    6. Novut, ačiū už palaikymą, išties pati džiaugiuosi esanti tokiame nuostabiame klube ir turinti nerealią komandą bloge, ačiū, jog leidi tobulėti:> Bučkiai nuo viso kolektyvo!❤️

      Panaikinti
  2. Kaip neatakuos, kai Jessica labai nedraugiška panelė. Kiek bendravau ji buvo pasipūtusi, tarsi ji čia teisi ir pati geriausia. Manau ir kitos panelės man pritars, tiesiog nemalonus žmogus... Ir neigiamų anonimiškų komentarų tikrai atsiras, aš ne išimtis, nes nenoriu, kad vėliau visa MA manęs nekęstų, dėl vienos tiesos. Manau, kad Jessicos pridėjimas į šią komandą, buvo klaida.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nusijuokiau balsu :D kiekvienas žmogus turi heiterių, taip, ir žinau kas čia parašė šį komentarą, bet kodėl slepiesi po anonimo kauke? Kažko bijai, galbūt bijai to, jog man sužinojus kas tu - turėtumei nemalonumų, nes tu ne tik neigiamus komentarus rašai, bet ir neigiamą informaciją apie mane skleidi. Aš esu tikrai draugiška, bet ne su visais ir ne visada :) mano bendravimas ir fotošopinimas yra du skirtingi dalykai, tad visa to nevelkit į šį blogą. Jeigu kažkas ne taip parašykit į pm, nesikandžioju. Jeigu manęs nemėgstat nereiškia jog reikia ir neigiamai apie iliustracijas atsiliept:) bėje, tu turbūt net nebendravus su manimi šitaip kalbi, jog pasipūtusi aš ir visa kita.. baikim juokus vieną kartą, nes visiškai suprantu Jus, jog pavydite man buvimo šiame nuostabiame ,, Rožinių katyčių '' klube:> bandote sukiršyt mane bei mano koleges, rodos nepavyksta;) bučkiai, anonimai♥

      Panaikinti
    2. Juokis kiek tik nori, bet tavo bendravimas su manimi buvo pasibaisėtinas, ir nesu aš jokio 10 lygio panelė, esu virš 30, ir suaugusi, jei galvoji, kad pavydžiu šito klubo ir buvimo blog'e, tai tikrai ne. Čia pavydėt nėra kur. Tikrai klubas draugiškas ir labai džiaugiuosi, kad jame esu pabuvojusi tikrai ilgai. Heiterai atsiranda su tam tikra priežastim, tavoji yra - nemandagus elgesys bendraujant. Tikrai noriu likti anonime, nes tada mane kiti vertintų, kaip pavydinčią panelę. Tikrai bijoti nebijau nieko. Esi draugiška tikrai su ne visais, pripažinai, bet kai su tavimi gražiai bendravau, kokio velnio reikėjo užsipulti, dėl kažkokio menkniekio? Kodėl du skirtingi dalykai? Jei kas nors pamatytų ką man rašei tikrai skristum iš šio blog'o, tu jam reputaciją gadini. Tai yra susiję, nes tu ta pati mergina ir MA ir šiame blog'e. Apie iliustracijas aš nieko nesakiau, man jos patiko visai... Su tavimi tikrai bendravau, ir dėl to rašau šiuos komentarus, kad pasitaisytum ir su visomis elgtumeisi vienodai pilnavertiškai, gražiai ir maloniai;)

      Panaikinti
    3. Tai jeigu tau iliustracijos patinka, valio - žiūrėk į jas ir didžiuokis, kokį mes nuostabų blogą turime!:) o ne atėjusi teršk mano vardą, anonime. Taip, tu bijai ir slepiesi po anonime, todėl ir išlikusi man lygi vieta, nes vien prie teksto žodelis ANONIMAS duoda žinot tavo silpnybę, nes jeigu tai būtų parašytas Tavo vardas, tu tiek manęs nešmeižtum. O su anonimais net neturiu apie ką kalbėt, jie daug kalba - mažai daro, kritikuoja - nes patys nesugeba geriau, ir tiek. AČIŪ ir iki.:)

      Panaikinti
  3. Šaunus įrašas ir puikios iliustracijos.❤ Sekmės ir toliau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo, bent vienas patenkintas skaitytojas! Ačiū Tau labai!💕

      Panaikinti
  4. Aš tai nematau iliustracijose jokių klaidų, man gražu labai čia viskas :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ten kur žalsvos suknelės iliustracija, panelei bato padas suplyšęs ar kaip? :)

      Panaikinti
    2. WTF :D Nereikia gal šiknoj sliekų ieškoti :D

      Panaikinti
    3. Grinai WTF :D atsimerkti manau prieš žiūrint reiktų:)

      Panaikinti
  5. o?pasmus yra naujoke:D

    AtsakytiPanaikinti