2016 m. rugsėjo 1 d.

Mokyklos karalienės

Labas labas labas dar kartelį!

Kaip jau ir buvau minėjusi prieš porą dienų - rugsėjo pirmosios proga sulaukėme labirinto su kauliuko ridenimu, žaidimo. 


Mokykliniu geltonu autobusiuku turėsime keliauti iki kuprinyčių, kuriose slepiasi be galo žavūs ir madingi prizai! Surinkus visus madingus prizus iš kuprinyčių gausime labai smagią, į aukštą arklio uodegą surištų plaukučių šukuoseną. 


Žaidimo prizai paremti serialu "Scream Queens" (ačiū už pagalbą klubietei Elzukas Pupuliukas). Tai siaubo komedija apie universiteto seserijos gyvenimą ir nuotykius po to, kai studentų miestelį sukrečia virtinė keistų žmogžudysčių. Šis serialas tai savotiškas "Gossip girl", mat kaip ir pastarąjame - Scream Queens tikros madų demonstruotojos. Kostiumai serialo herojėms kuriami iš naujausių Chanel, Dior, Valentino ir kitų dizainerių kolekcijų rūbų. Todėl yra ir į ką pažiūrėti ir kur paganyti akis mados mylėtojoms.


Rūbeliai žaidime tikrai super mergaitiški, fyfiški, pūkuoti, todėl mėgstančios tamsesnius atspalvius, rokerišką stilių šiame žaidime nebus ko laimėti. Man pačiai tokie rūbeliai labai gražūs. Pūsti sijonėliai, kaspinėliai, faux fur švarkai - rojus! Ypač didelę silpnybę jaučiu pūstiems sijonėliams, jie man gerus milijoną kartų gražesni už aptemptas sukneles ar klasikinio kirpimo, pieštuko formos sijonus. 

Daug nebekalbu, kviečiu visas fyfutes pasidžiaugti su manimi žaidimo prizais, ir pasinerti į pastelinių spalvų jūrą:

Pirmas sodas:
Man ši aprangėlė iš pirmo žvilgsnio priminė garsiąją Blair Waldorf iš "Gossip girl", mokinukės kojinytės basutėse, marškinukai, na visiška Blair! Kartu šis derinukas atrodo lyg saldus pyragaitis su daug daug kremo, bet atskirai pažiūrėjus į detales - jos labai puikiai derinamos prie bet kokių kitų rūbelių. Žavūs marškiniai plačiomis rankovėmis puikiai derės ir prie juoda-balta derinių, aukštakulniai idealiai įsilies į bet kokį balinį derinį, na ir kaip tikros šiuolaikinės panelės pagaliau žaidime turėsim aksesuarą - telefoną. Telefonų buvo ir anksčiau, bet turbūt ne tokie išmanūs ir dailūs :)

Antras sodas:
Ši apranga man pati baisiausia iš visų sodų. Stipriai vintažinė, klostuoti bridžai ir trumpa maikutė primena aštuoniasdešimtuosius. Bet... Palaidinukę mano manymu puikiai galima bus priderinti ir prie plėšytų džinsų. Dailūs pasirodė tik kaklo papuošalas ir bateliai.

Trečias sodas:
Šiame sode vėl pasitinka mergaitiška, rožinė apranga! Mane iš kart pakerėjo aukštakulniai. Prisiekiu, tai yra gražiausi aukštakulniai MA žaidime! Kukliai puošnūs, elegantiški, paprasti, neperkrauti detalėmis. Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio... Kažin ar pavyks juos pasiekti ridenant kauliuką? Žavus ir pūstas sijonėlis. Standžios medžiagos sijonas, siuvinėtas pasteliniais karoliukais ir puoštas žaviu dirželiu - kaspinėliu. Elegantiška, mergaitiška, puošnu. Šiame sode pavyks gauti ir baltą chokerį. Juodų savo drabužinėse jau turim, o štai balto man pačiai neteko matyti.

Ketvirtas sodas:
Šiame sode kiek ramesnis derinukas, palyginus su itin rausvais praėjusių sodų deriniais. Paprasti balti aukštakulniai, žavi palaidinukė ilgomis rankovėmis ir pūstas sijonukas. Palaidinė čia bene universaliausias daiktas, ją galima panaudoti begalėje kitų derinių, tiek prie puošnaus sijono, tiek prie elementarių džinsų ir sportinių batelių. Mielas ir rausvas, standaus audinio dirželis - kaspinėlis.

Penktas sodas:
Na ir finalinė apranga. Labai panaši į pačio pirmojo sodo aprangą. Jau antras pūkuotas švarkelis-kailinukai! Prabangus kailis derinamas su labai paprastais, kasdieniais marškinėliais ir kutuotu mini sijonėliu. Vėl matom diržėlį-kaspinėlį. Aš vėlgi, žaviuosi iki begalybės aukštakulniais kurie yra ir puošnūs ir paprasti tuo pačiu metu.

Apibendrinant, mane labai labai sužavėjo visi aukštakulniai šiame žaidime! Seniai bebuvo taip, kad patiktų visa avalynė. Būna, kad gražūs trys iš penkių, du iš penkių, bet, kad visi penki iš penkių - dar neteko susidurti :) :) :)

Na ir pabaigai, šukuosena kurią galima laimėti:

Ir žinoma, realūs atitikmenys:
(paspaudus ant paveikslėlio jis pasididins)

Tiek šiam kartui. Labai tikiuosi, kad aš nesu vienintelė pūkelių ir pastelinių spalvų gerbėja, ir jums, skaitytojos, taip pat patinka šio žaidimo prizai! :D Lauksiu jūsų komentarų!

Iki kito karto ♥

23 komentarai:

  1. Kuriame yra akiniai?? nematau uzdetu niekur, vel darbelis nepabaiktas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dar pamirsau, kur kepure balta, ir net dveji akiniai?

      Panaikinti
    2. Tai juk nesislėpk po anonimu, ko slepiesi? Juk žinom kas rašinėja ir pirštu baksnoja, nes ir vėl idealaus įrašo neparašėm :D vajė vajė, kaip dabar bus :D Nemokėjau, neradau, neuždėjau, rasiu - uždėsiu. Akiniai yra ant tų aprangų iš reklaminio paveikslo. :)

      Panaikinti
    3. Tavo komentaras irgi, anonimė nebaibaiGtas :)) , už tokių raidžių painiojimą 2 metqms palikti siūlau :DD

      Panaikinti
    4. O pats tave tik 12 žodžių ir jame net 4 klaidas, tai siūlau palikti dar ilgiau

      Panaikinti
    5. sorry, bet tik 1 ir tai ne rašybos ;)

      Panaikinti
  2. Taikliai pasakei, kad tamsesnio ir rokeriško stiliaus gerbėjos šiame žaidime labai kuo pasidžiaugti negalės :D Ir peržiūrėjusi įrašą tikrai supratau, kad tai aš ^^
    Tad skaityti tekstą buvo labai keista, nes atrodė, kad jis nesiderina su aprašomais daiktais :) Na, bet čia tik skonių nesutapimas ^^ Smagu žinoti, jog nusimato dar savaitėlė ramybės ir nesišvaistymo akmenimis ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai baisu... :D Yra mėlynų akmenų atsargose, o tie pūkeliai visi taip vilioja... Tai nežinau nežinau kaip čia gausis man :D

      Ačiū už apsilankymą pas mus ♥

      Panaikinti
  3. Sveikos įrašas kaip visada nuostabus! :) Tik norėjau paklausti kaip jūs randate naujo žaidimo pilnus drabužius? nes man niekaip nepavyksta kiek ieškojau kiek keičiau tuos skaičius vistiek nieko neradau :/ Jei galite padėkite man :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šukuosena nevykusi, rūbai irgi. Ne prie širdies man tokie rūbai. Bent jau smaragdu pasirankiosiu ^^^^^

    AtsakytiPanaikinti
  5. nuvertinama apranga vienintele verta demesio-tai is antrojo sodo ..patys madingiausi tai KULOTAI-ir jie jokie ne seniena-juos galima derinti prie bet kokio stiliaus ir street ir netik...toliau nera apie ka kalbet saldumas ir pigumas tuose deriniuose-dar ir akinukai verti demesio..na gal ir vieni bateliai -kurios gales priderint kaip akcenta prie viso derinio...merginos pries pildydamos MA blogus,jus turetumet nusimanyt ir apie trendus,nes jeigu nesupranti nereiskia kai tai baisu ,jus negerbiat kitu skiatytoju taip elgdamosios ir pirsdavos savo prasta skoni,bent jau man taip atrodo-tas blizguciu ir niekuciu garbinimas...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man čia aplamai niekas nepatinka :).
      O jeigu Kylie turi savitą skoni tai nėra blogai. Džiaukis, kad rašytoja negaudo madų, turi unikalų skoni ir taip toliau :))

      Panaikinti
    2. Net susijuokiau :D

      Anonime, labai labai prašau man nukopijuoti tą teksto dalį kur aš PERŠU SAVO NUOMONĘ KITOMS? Labai prašau, žiauriai įdomu kurioje vietoje aš tai darau.

      Visų antra, kas deda tarpą prieš kablelį? :) Prieš kritikuojant kitų SKONĮ IR POŽIŪRĮ vertėtų bent savo rašyba pasirūpinti :)

      Visų trečia čia MANO NUOMONĖ apie LĖLIŲ ŽAIDIMO PIEŠTUS RŪBUS. Mados kritikų nuomonių apie tai, kas trending ir kas ne, išsamių kolekcijų aptarimų vertėtų ieškoti Vogue, Elle, Harpers Bazaar.

      Ketvirta... Praktiškai visi šitie rūbai yra 2015 metų pavasario/vasaros Chanel, o tu kalbi apie Zara kelnes... :) Ir man nebaisu pasakyti, kad jos baisios ir praktiškai viskas kas dabar parduodama Zaroje man yra baisu. Man svarbiau būti savimi, negu vaikytis visko kas madinga. :D

      Ir dar kartą, na parodyk kur aš peršu savo nuomonę :)

      Panaikinti
    3. stai ir pasirode kaip tu gerbi savo blogo skaitytojus.As tik isakiau savo asmenine nuomone.
      o tu pradejai kabinetis net prie mano rasybos,kaip tai susije su mada nesupratau.
      ir manau pabreztinai didelem raidem rasyti nereiketu,ir nereikia cia erzintis.
      jeigu nemoki priimt kritikos ir kitos nuomones isviso neatsakinek i komentarus,mes cia visi galim isiszeidinet.
      na o kalbant apie culotus tai jeigu jie yra Zaroj dar nereiskai kad tik Zara juos pardavineja:D.
      jeigu Chanel dar nereiskia kad tai aukso gabalas,pasiziurek instagramoj i mados blogeres rimtas ir pamatysis kulotu .
      Zara kopijuoja izymiu dizaineriu rubus,o kulotai yra vienas idomiausiu ir nebanaliausiu rubu,ir tikrai nekieviena jais gali pasidabint.
      turbut tik drasi,kurybinga asmenybe ,nebijanti atrodyti neglamuriskai ar fifiskai,o roziniais niekuciais gali apsikarstyt kiekviena ,o juokingiausiai nuskambejo pasakymas,kad nesivaikai mados veju,ir esi savimi o leles nikas toks jau neorginalus KYLIE JENNER, garbinama uz nieka.
      na tiesiog savitumo ir iskirtinio skonio savininke esi bent jau pagal nika:DDD

      Panaikinti
    4. Lovely pink ( tyngiu prie paskyros jungtis ;) )2016 m. rugsėjo 2 d. 15:53

      Jūs kuliojatės, o aš ramiai sėdžiu, arbata geriu ^^

      Panaikinti
    5. Tiek prirašei, o vis tiek nepacitavai teksto dalies kurioje aš peršu savo nuomonę. Matyt tokio dalyko ir nebuvo tekste? Hm? :)

      Neketinu gerbti kažkokio anonimo. Išdrįsk parodyti savo tikrą vardą, tada ir pakalbėsim apie pagarbą. :) O dabar tavo nuomonė yra tik bevardžiai žodžiai ir kabinėjimasis, bandymas kažką čia parodyt ir įrodyt. Man tavo nuomonė yra bevertė visiškai, nes aš matau, kad kabinėjiesi vien dėl to, kad kabinėtis, o ne todėl, kad pagrįstai pakritikuoti ar padiskutuoti apie madas. :)

      Jei tau taip patinka tie kulotai, tai eik į savo blogą ir paskirk visą skyrelį vien jiems :D Kokio tu siauro akiračio žmogus esi, kad nesuvoki, kad ne visiems turi patikti tie patys dalykai? :D Ne aš viena parašiau kokie man gražūs šitie rožiniai rūbeliai, yra dar viename bloge daug liaupsių jiems, kodėl ten nematau keisto, bevardžio anonimo drąskančio akis apie trendus, beskonybę ir kaip reikia madą išmanyti jei nori lėlių žaidimą komentuoti? :D

      Ir truputį prie fantazijos būsi... :D Žiūriu neblogai prisigalvojai. Kurioje vietoje aš minėjau, kad aš išskirtinė, originali ir turinti išskirtinį skonį? :D

      Nereikės ramunėlių arbatos, kad nusiramintum? :D Bandai suerzint, bet galiu nuliūdint - nelabai gaunasi. :)

      Panaikinti
  6. Echhh nekenčiu tokių rožinių kaspinėlių ir paprastų drabužėlių... :-D Gal keletą daiktų blogiausiu atveju ir priderinčiau kur nors... Bet va man iš šito žaidimo nepatiko niekas :-D O ypač nepatiko batai :-DDD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žaibazzz, esu mažiausiai pasipiktinusi tokiu rožinybių kalnu. Mano skoniui šitie daiktai per saldūs :D. NA, nebent pora atitinka lovely kriterijus ^^

      Panaikinti
    2. Na va, kaip įdomiai išsiskiria nuomonės :D

      Panaikinti
    3. Lovely, ar ne laikas keisti nick'o, jei taip apie "rožinybių kalnus" atsiliepi? :D Kažkaip... labai jau dviprasmiškai skamba iš tavęs toks komentaras apie rožinę spalvą, net jei niekada nevadinu tavęs Pink ^^

      Panaikinti
    4. Lovely ( pink :D )2016 m. rugsėjo 4 d. 19:04

      :D Žinok jau įpratau prie savo vardo plius gaila safyrų pirkt :). Taip pasivadinau ir man tinka. Jeigu ir kada labai turtinga ir būsiu nebent Lovely. persivadinsiu :P

      Panaikinti
    5. Tai jau senai tik Lovely tave ir vadina:D Apie PINK jau pamiršo:D

      Panaikinti
  7. find more information gucci replica Your Domain Name gucci replica bags learn this here now best replica designer

    AtsakytiPanaikinti