2017 m. spalio 12 d.

Rudens dovanos

http://static.xs-software.com/cm/lp/messages/2017-10-05-LP_Fall_gifts_repeat_640x301.jpg
Sveikos gražuolės,
 Pagaliau galime atidarinėti rudens dovanas!
Pateikiu mažas rūbų įkonėles, už kurių kodukus dėkoju mano gelbėtojai Sally ^^ 
---------------
Mėgstu ieškoti rūbų, tačiau kai vien VIENOS kepurės spalvų yra dvylika-trylika ir dar tavęs laukia kiti dvidešimt šeši kodai pradedi tikrai nervintis. Kaip žinia, aš kantrybe nepasižymiu ir suradus maždaug pusę visų daiktų ( apvestų juodai ) mečiau visą šį reikalą. Daryti pilnas nuotraukas su pusę daiktų atrodytų ne kaip, todėl nusprendžiau, kad jeigu kam nors reikia pilnų kodų ar kokios nors spalvos rūbo, parašykite komentaruose, atsiųsiu nuorodą :D.

Trūksta vienos palaidinės

Motoroleris

Šukuosenos

Visi rūbai apart tų skylėtų kelnių patinka, tad tikrai drąsiai galiu sakyti, kad visos dovanos kuriose tik bus bent vienas daiktas man bus sėkmingos Motorolerio taip pat labai noriu, nes iki šiol nesu laimėjus nė vienos mašinos :'). Pirmąją šukuoseną jau turiu gavus seniau, bet ji man mažiau patinka negu antroji. Ilgi kirpčiukai uždengia mano siauras akis ir panelė atrodo labai kvailai :D.
Tiek trumpų pastebėjimų, o dabar keliaukime prie įdomiausios dalies - apžiūrėkime kas ką gavo:

Lovely pink, 5 mažos

Rebeka Mikaelson, 12 mažų

( bus pildoma )


Geros dienos, su jumis buvo Lovely pink

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą