2017 m. spalio 26 d.

Kolekcija ''Helovinas''



Sveikos mielosios! ( ͡^ ͜ʖ ͡^ ) Vis dėlto sulaukėme Helovino kolekcijos. Kaip tik vakar klube plepėdamos panelės pasigedo Helovino kolekcijos, kuri paskutini kartą buvo tik 2014-ais metais... Sukau mintį, jog galbūt sulauksime visiškai naujos ir dar žaidime nematytos kolekcijos...bet deja gavome senąją... ( ͡°_ʖ ͡°) Na kad ir kaip bebūtu, tikrai neslepiu simpatijos šiai Helovino kolekcijai, kadangi pamenu jog senojoje versijoje šiuos rūbus buvo galima laimėti ''Helovino labirinte'' 2012-ais metais. Ir aišku šiam žaidimo tipui reikėdavo pakloti nemanką sumą deimantų, o mažoji Sally jų neturėjo (ಥ ͜ʖಥ). Bet dėkui kūrėjams už galimybę rūbus nebrangiai nusipirkti dabar (ง ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)ง.

Išviso kolekcijoje yra 10 skirtingų kostiumų + 3 ''neužbaigtos'' aprangos palavinti vaizduotei 
ヽ(͡◕ ͜ʖ ͡◕)ノ

Na kagi, pradedame apžvalgą.




Pirmasis kostiumas:


Man šis kostiumas yra vienas mėgstamiausių ( ͡^ ͜ʖ ͡^ ) kadangi labai primena Mortišos Adams aprangą iš mano visų laikų mėgstamiausio filmo ''Adamsų šeimynėlė''.



Antrasis kostiumas:


Lolita Goth stiliaus apranga, taip pat mano viena mėgstamiausių, kadangi derinys yra mielas ir šiurpus vienu metu /╲/\╭( ͡° ͡° ͜ʖ ͡° ͡°)╮/\╱\




Trečiasis kostiumas:



Išties, įdomi apranga, man asocijuojasi su naktimis besivaidenančia kambarine ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ



Ketvirtasis kostiumas:



Taip pat mano akį traukiantis derinukas. Batai, kojinytės bei rankinė tiesiog sužadina vaizduotę bei tą malonų Helovino šiurpuliuką ( ͡^ ͜ʖ ͡^)



Penktasis kostiumas:



Vos tik sudėliojau šią apranga pirmoji į galvą šovusi mintis- mergvakaris per Heloviną.
✧・゚: *✧・゚:*( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )*:・゚✧*:・゚✧



Šeštasis kostiumas:



He he he, auksiniais voriukais pasidabinus raganaitė, puikus ir gana mielas derinukas, gal tik ant skrybėlaitės ta juoda užuolaida šiek tiek juokingai atrodo ( ͡°ω ͡°)



Septintasis kostiumas:



Seksuali vampyrė ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kostiumas gana gražus, dėl jame esančių detalių bei skirtingu tekstūrų.



Aštuntasis kostiumas:



Piktoji ragana ( ͠° ͟ ͜ʖ ͡°).  Atvirai sakant, man patinka tik nagučiai iš šios aprangos, visa kita, nelabai, kadangi suknelė galėtų būti ilgesnė, apie batukus išvis neturiu žodžių ( ͠° ͟ʖ ͡°), na o kalbant apie skrybėlaitę, jos dizainas man tikrai patinka, tik ji labai nepraktiška ir netinka prie daugumos šukuosenų.


Devintasis kostiumas:



Velniukas/angeliukas- kostiumas kuris originaliai simbolizuoja mistinę būtybę-žmogų, juk mes visi esame šiek tiek velniukai bei angeliukai (͡◔ ͜ʖ ͡◔)



Dešimtasis kostiumas:




Šio derinio aš biškį nesupratau...( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ) keistas, nešiurpus nei kiek ir man asmeniškai negražus (▀̿Ĺ̯▀̿ ̿) O ką manote jūs?


Likusieji drabužiai, kurie kažkaip man nelipo prie nei vieno aukščiau esančio derinio:



Tiek šį kartą, tikiuosi jums kolekcija, bei mano įrašas patiko ( ͡^ ͜ʖ ͡^ ) Linksmo bei šiurpaus artėjačio Helovino!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą