2017 m. spalio 12 d.

Modernus loftas

Sveikos gražuolės,
Su Sally ir Rebeka nekantriai laukėme 14:00 kol atsiras naujas žaidimas. Tuo metu aš sugalvojau, kad reikia iš anksto susirasti baldus..IR BAM, pilna skirtingų vieno daikto spalvų!! Kaip nudžiugome kai supratome, kad tai bus nauja baldų kolekcija ir vos jos sulaukusios prisikišom pilnus krepšelius žvakių ir kitko...:D Manau, ji jums irgi patinka. Kviečiu apžvelgti naujus baldus kartu:

 Man ypač patinka šios žvakės - ir žalios, ir rožinės suteiks jaukumo kambariui. Tapetai, kaip ir tikėjausi, safyriniai, bet visai neblogi. Aš pati jų nepirkčiau, nes smulkūs langeliai kambarį "pripildo" ir nepalieka erdvės. Man patinka minimalizmas, tad tokių raštų per daug nemėgstu.


Kambarys
Kaip jau pastebėjote, mano kurtame miegamajame taip pat yra ir dušas. Nemanau, kad kažkas norėtų miegoti šalia dušo, bet ką padarysi, juk reikia visus baldus sutalpinti į vieną kambarį :DD. Pati vonia-dušas-kubilas piešta 3D formatu arba kitaip sakant "kaip per sims'us", todėl žiūrisi nelabai gražiai šalia kitokio tipo baldų. Aj, ir dar - čia sunkiai matosi lempos, tačiau įsižiūrėjus jos labai panašios į Liambos kurtąsias, atsimenat? Štai iš kur kūrėjai semiasi idėjų, hah :D.
 Labiausiai iš čia nepatinka kėdės. Visų pirma jos be proto braižytų grindis, o visų antra paskaustų užpakalį, o visų trečią kokio ilgio turi būti kojos, kad patogiai atsiremtų į grindis? Bent jau knygų stalas normalus..:D

Štai tiek baldų inžinierės Lovely pastebėjimų, laukite rožinių katyčių kambarių konkurso!

Su jumis buvo Lovely pink

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą