2017 m. liepos 14 d.

Sužadėtinių vasaros kolekcija ,,JAM"

Sveikos gražuolės, 
Vakar pasirodė nauja sužadėtinio rūbų kolekcija pavadinimu "JAM".
Iš tiesų ją pamačius nudžiugau, nes jau senokai nebeturiu kuo "perrengti" Feliksą. Iš 18 naujų rūbų ir aksesuarų 5 yra už safyrus, o 4 galima nusipirkti naudojant žalius akmenis. 


Apžvelkime rūbus:

Pirmas derinys
 Iš karto atkreipiau dėmesį į berankovę palaidinę - ji "pagaminta" iš realaus paveiksliuko. Mažai tokių rūbų yra Superpanelėje, todėl būtinai nusipirksiu.
Šortai, laikrodis ir akiniai didelio įspūdžio nesukėlė, tačiau turint omenyje tai, kad mano sužadėtinis yra pakankamai skurdus rūbais, teks įsigyti :D. 
Iš čia nepatinka sandalai ir krepšys. Nors pastarasis 90tųjų mados klyksmas dabar vėl sparčiai populiarėja, man jis vis tiek asocijuojasi su beskonybe ir primena dažno pardavėjo Gariūnuose atributą. Vyriškų basučių tiesiog nemėgstu ir, tikriausiai, man jos niekada nepradės patikti :'D.
Antras derinys
Nors jau esame mačiusios tokio stiliaus krepšį su džinsiniu švarku senesnėse kolekcijose..Vis tiek varvinu seilę tokį pamačiusi <3, gražus, paprastas, kažkuo mane traukiantis.
Visos tokių sportbačių spalvos pastelinės ir šauniai dera prie džinsinių šortų. Palaidinė su lempute man primena protingą žmogų, mokyklą, darbą, todėl atrodo ne itin tinkama nešioti atostogaujant kokioje Turkijoje :D.
Trečias derinys
Full cap'as absurdiškai pūpso ant galvos, toks vaizdas, kad kepurės snapelis piktybiškai trukdo kažką įžiūrėti vaikinui ir dengia akis :D Palaidinė labai vasariška, nors ir yra tamsios spalvos, dailūs gėlių/plunksnų raštai ir užrašas ją pagyvina. Šis daiktas iš karto atsidūrė mano pirkinių krepšelyje, nepaisant to, kad kainuoja nemažai safyrų. Apie šliures nenoriu net pradėti kalbėti kaip aš nekenčiu, todėl tiesiog parašysiu, kad neturiu žodžių. Basutės dar blogesnės negu buvusios, nes turi piršto skylutę..Nežinau kaip ją teisingai apibūdinti.

Ketvirtas derinys
Vienas kvailiausių mano sukurtų derinių, kurį teko sulipdyti iš likusių kolekcijos rūbų :DD Susidarė toks vaizdas, kad mano ponaitis susiruošęs eiti į pasimatymą vyksianti paplūdimyje, todėl nori atrodyti ir vasariškai, ir tuo pačiu metu adekvačiai ir prabangiai xD
Elegantiškas baltas švarkas visiškai netinkamas nešioti kartu su hipsteriškais marškiniais ir bridžais, bet batai kažkaip sulipdo ir šiek tiek sutvarko vaizdą. Apskritai, kiekvienas daiktas atskirai atrodo tikrai neblogai, o tą švarką galima kuo puikiausiai panaudoti ir kuriant sužadėtuvėms skirtą derinį, ar šiaip kokią proginę aprangą.

Štai tiek naujienų šiandien, nepamirškite komentaruose pasidalinti savo įžvalgomis apie kolekciją :)
Gražios ir saulėtos dienos.
 
Su jumis buvo Lovely pink

2 komentarai:

  1. Kaip gaila, kad reikia turėti sužadėtina, jei nori pirkti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man irgi būdavo pikra kai neturėjau Felikso, kad negaliu rūbų pirkt..Į ateitį :DD sužadėtiniui

      Panaikinti