2017 m. liepos 16 d.

Rožinėms katytėms ketveri!

Rožinių katyčių klubas įkurtas : 
2013-07-16 

Atrodo visai neseniai be galo džiaugėmės klubo trejų metų sukaktimi, na o šiandieną švenčiame ketvirtuosius metus kartu. 
https://68.media.tumblr.com/33485ac13753e6314c9c17b085f1687e/tumblr_n88cliOfmf1s6or8xo1_500.gif


Per šį laikotarpį viskas mažai ir pasikeitė - narės liko praktiškai toks pačios, daugiausiai permainų, kaip dažniausia ir būna, nutiko narių lentelės apačioje. Prie kolektyvo 2017 prisijungė G a b i u x, Tigertotiger, Escada, LEMON girl... 

Per metus kovojome ir laimėjome 30 kartų, džiaugiamės keturias trofėjais, bet tikiu, kad gretai pasieksime maksimalų 200 lygį ir gausime vietą penktajai statulėlei.
 Klubui daugiausia safyrų paaukojo AKVILINA ir Favorite - sudėjus daugiau negu du tūkstančius!
Štai kiek pasiekiame per 2016 metus.



Ilgai svarstėme ko šiais metais paprašyti klubiečių atsiųsti, reikėjo kažko originalesnio negu sveikinimų. Nusprendėme, kad šįmet rinksime istorijas, kaip panelės atsidūrė Rožinių katyčių klube. Smagaus skaitymo!

 https://fsmedia.imgix.net/66/49/34/72/8e26/46c3/b757/f57f3d311b22/bays6gif.gif?rect=0%2C0%2C450%2C225&auto=format%2Ccompress&w=650&gifq=35


Leana

  Klube atsiradau gana atsitiktinai. Nesitikėjau, kad mane pakvies, nes ieškojau pati kokio nors klubo. Galiausiai vieną dieną sulaukiau pakvietimo iš N.O.V.A. Apsidžiaugiau ir jį priėmiau. Klube mane pasitiko šiltai, didžioji dalis klubiečių pasisveikino. Šiuo metu ( per atostogas ) klube yra ramiau, pokalbiai vyksta rečiau, bet ypač rytais matoma daugybė pasisveikinimų. Esu dėkinga, kad čia esu!

Eleina Stefan

  Visaip galvojau ir pagaliau prisiminiau kaip atsidūriau šiame klube. Istorija tokia, kad aš niekur nerasdavau sau vietos, vis mane išmesdavo iš įvairių klubų ir štai, vieną dieną mane pakvietė Rožinės katytės. Aš ir kart sutikau, nes klube pažinojau keletą panelių. Tik žvengus į šį klubą pasijutau kaip namuose. Visos tokios draugiškos ir mielos katytės mane apsupo, ir man pasidarė taip gera, kad aš nekeičiau šio klubo į nieką kitą.

Wywa 

 Į klubą atėjau kartu su savo sesute Vilteledan. Senojo klubo prezidentė nustojo žaisti, panelės pradėjo palikinėti klubą, tad mes su sese ieškojome tokio, į kurį priimtų mus abi, ir žinoma, jame būtų puiki atmosfera, draugiškos panelės ir malonus bendravimas. Rožinių katyčių prezidentė N.O.V.A. buvo nuostabi ir priėmė mus kartu. 
Dar nei karto su seserimi nepasigailėjome patekusios į šį klubą, nes čia esanti atmosfera, panelių supratingumas ir net nedydukai konfliktai primena, tai, ką mes labai vertinime - šeimą. Ji viena iš kelių, kurias turime, bet šioje visada gali pabėgti nuo kasdienių rūpesčių atsipūsti su panelėmis, kurios yra linksmos, žaismingos, ištvermingos. Labai didžiuojuosi būdama šio klubo narė.

Inkara

Tai įvyko 2016.03.15 ( įstojo - Lovely red. ) Jau šiame klube esu gana ilgą laiką ir žadu pasilikti. Manau atsidūriau klube, panašiai, kaip ir dauguma kitų panelių: paprasčiausiai pasisiūliau į klubą ir aprašiau save kiek įmanoma įdomiau, kad sukelčiau susidomėjimą ir mane priimtų. 
Galiu drąsiai teigti, kad panelės labai malonios, sugalvoja įvairiausių veiklų ir panašiai. Be galo džiaugiuosi, kad galiu čia būti. 

Lady Gaga25

 Iš tiesų, po ilgos pertraukos vėl grįžau žaisti šį žaidimą. Kažkada seniau buvau šiame klube, tačiau privalėjau išeiti. Kai vėl pradėjau žaisti Superpanelę, pradėjau ir ieškoti klubo. Buvo labai daug variantų ką pasirinkti... Tačiau išsirinkau šį klubą, nes tik šiame klube man buvo išlikę didžiausi prisiminimai. Šiame klube visos narės yra labai draugiškos, nei padeda viena kitai. Klubo prezidentė su vicėm stengiausi, jog mums visoms čia būtų gerai .

Gelmule

  Sveikinu visą klubą, kad sulaukėme mūsų 4 gimtadienio! Jau gana ilgą laiką esu šio klubo dalis. Pokalbių kambaryje visuomet galima pabendrauti, visuomet galima paprašyti, kad tave palaikytų podiumuose. Panelės mūsų klube labai draugiškos, vieningos. Kartu siekiame, kad klubas kiltų ir taptų žinomu. Be vieningo panelių būrio, turime ir nuostabų klubo blog'ą. Malonu būti tokio klubo dalimi. Linkiu Katytėtms dar daug metų kartu!

 Ketarija 

 Sveikinu visas su mūsų klubo gimtadieniu, katytės  Buvusiuose klubuose nesijaučiau sava. Neturėjau draugių ir nemačiau prasmės turėti klubą. Tačiau viena panelė pasiūlė man prisidėti prie jos Rožinių Katyčių. Na, galvojau jei jau nepatiks kaip visad išeisiu, bet įstojusi net išėjimo mygtuko bijoti pradėjau :D. Jaukesnės ir draugiškesnės atmosferos ko gero nebūna!
Tad linkiu klubui tik augti ir stiprėti bei išlaikyti draugiškumą mūsų kompanijoje.

 Lovely pink 

Iš senojo klubo tikrąja to žodžio prasme pabėgau. Kiek atsimenu buvau vicė ir teko visą klubą vienai "tempti', aktyvinti, kad panelės prisijungtų ir aukotų. Galų gale nusibodo ir dingau iš klubo. Tada pamačiau reitingų lentelėje ketvirtoje vietoje besipuikuojantį, dar nematytą ( arba tiesiog nepastebėtą ) klubą Rožinės katytės. Pamaniau, kad čia tikrai neįstosiu, nes mano svajonė buvo klubas esantis tuometinėje 9 vietoje. Labai nudžiugau, kad priimė. Na, vėliau istoriją kaip ir žinote - greitai čia pripratau, susibendravau su narėmis ir tikrai nebenorėjau išeiti. Dabar aš labai laiminga, kad esu šio klubo dalis, galiu dalyvauti jo veikloje ir, be abejo, būti atsakinga už blog'ą ^^.

Graženybėlė 

 Klube atsiradau visai ''netikėtai"... Tiesiog ėjau iš klubo į klubą, ieškojau 'to vienintelio", žinojau, kad į jokį klubą esantį nuo 1 iki 5 vt. reitinguose nepapulsiu (stengiuosi nedaryt reklamos kitiem klubams ) O štai 6 vt. buvo "Rožinės katytės", mane sužavėjo pats pavadinimas, tikrai kažkuo išsiskyrė iš kitų... Galbūt tokiu "mergaitiškumu". Nuėjau į klubo blogą. O jis irgi man patiko (šaunuolė Loveliuk ), tačiau tuo metu mano statistikos vos siekė 65, negalvojau, kad įstosiu..Bet pripažinsiu, vilties turėjau. Dar tą patį vakarą buvau priimta į klubą. Taip. Su tokiom statistikom! Kadangi klube tvyro tolerancija, tai tikrai buvo panelių, kurios motyvavo tobulėti ir jas keltis..Pripažinsiu, esu porą kartų išėjus iš šio klubo, bet vis tiek VISADA buvo tas noras grįžti...Ir štai aš čia, to visiškai nesigaili.

Melija ebo 

  Tiksliai neatsimenu, bet ką nors papasakosiu ! Ieškojau gero klubo pagal reitingus ir žiūriu - Rožinės Katytės. Pasidarė labai įdomu, nežinau kuo bet mane labai sužavėjo tas klubas atrodo, kad man ten ir vieta buvo.  Vėliau, kai buvau išėjus, vis tiek likimas atvedė į jūsų klubą o ne į kitą. Iki dabar mane šitas klubas žavi - jis yra aktyvus, prezidentė išskirtinė ir nuostabi, vicės taip pat nuostabiausios ir klubo narės draugiškos.

Escada ( buvusi Shakira321 )  

 Nuo pat 20 lygio svajojau atsidurti gerame klube, kuris būtų pirmame klubų reitingų puslapyje, nes didesnių lygių panelės man atrodė labai elegantiškos, santūrios, linksmos ir visapusiškos. Atsimenu prašiausi į šį klubą kai buvau 16 lygio o mano statistikos vos siekė 30 nežinau kas man tada šovė į galvą, bet už tad dabar žinau kad šis klubas vertas žymiai daugiau. Taigi pradėjau keltis statistikas! Na, rašiau kad klubo neieškau ir tikrai neisiu į jokį, bet gavau pasiūlymą nuo Novutės įstoti į Rožines♥Katytės. Ilgokai galvojau ar įstoti ar dar šiek tiek pasikelti statistikas, -JUK ČIA Rožinės♥Katytės - Dinktlelėjo galvoje, - Daugiau gali nepasitaikyti tokia proga, na taip ir atsidūriau šiame klube. Ir tikrai nesigailiu, nes jis jau tapo mano šeima ir geriausias klubas kuriame kažkada esu buvusi.

Katytės, ačiū, kad esate klubo dalis! Su gimtadieniu!  

6 komentarai:

  1. Ach, kaip malonu buvo skaityti tokius atsiliepimus apie mūsų klubą,laaaaabai džiugu kad merginom patinka buti pas mus,kad jaučiasi kaip savo namučiuose.
    Dėkoju panelytes kad jus esat čia, jus nuostabios... mano mielos KATYTES:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su gimtadieniu, Katytės ♥
    Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad esu buvusi narė, kad turėjau progą pamatyti iš vidaus, kad šis klubas iš tiesų yra nuostabus, nuoširdus ir draugiškas! ♥ Nova šaunuolė, kad subūrė į vieną vietą turbūt pačias paprasčiausias ir nuoširdžiausias paneles žaidime :) Šaunuolės, merginos! Linkiu klubui dar daug metų gyvavimo ♥ Kylie. (tingiu jungtis į lėlės gmail :D )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi koks fainas įrašiukas!!! Kaip jūsų pasiilgau katytės!!! Bet pas mane liga... žinokit ,merginos,šis klubas vienintelis ir nepakartojimas!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ui, vos neužmiršau...
      SVEIKINIMAI!!!!!!!!!!!!

      Panaikinti