2016 m. liepos 10 d.

Katyčių vasara

Laba diena, brangiosios skaitytojos ♥




Kai už lango pas daugumą (juk visos gyvenam skirtinguose Lietuvos kampeliuose) tikrai ne pats geriausias oras, daugiau laiko lieka tinginiavimui, slampinėjimui ir šiaip laiko sau. Tuoj baigsis lietinga savaitė ir vėl reikės bėgti lėkti prie ežerų, jūros, leisti vakarus su draugais... 





Tad kol yra proga prisėsti prie kompiuterio, o ir daugiau laiko įvairiems skaitymams, pristatau truputį užlaikytą įrašą. Prieš geras porą savaičių pakalbinau klubo nares, uždaviau joms tris klausimus apie vasarą ir grožį:


1. Mėgstamiausias vasariškas rūbas, be kurio neįsivaizduoji savo vasaros garderobo.
2. Pats skaniausias dalykas kuriuo gaiviniesi karštą dieną.
3. Būtina grožio priemonė be kurios neįsivaizduoji savo vasaros.





Gelmule:
1. Mano mėgstamiausi drabužiai vasarą - šortukai ir suknelė.
2. Mano mėgstamiausias dalykas atsigaivinimui karštą dieną - ledai ir vanduo su ledukais, mėta ir citrina.
3. Būtiniausia grožio priemonė - antakių dažai ir BabyLips.


Koni:
1. Vasariška, gėlėta suknelė.
2. Ledai arba šaltas gėrimas su ledukais ir mėta.
3. Lūpų balzamas.


xakvilex:
1. Vasarą patinka nešioti vyriško tipo laisvus trumparankovius marškinėlius. 
2. Mėgstu gaminti, taigi vasarą neapsieinu be ledų kokteilių, pati juos gaminuosi, na, o jei nėra galimybių gamintis - perku.
3. Man būtina vasarą turėti drėkinamąjį kremą, nes mano rankos ir kojos labai sausėja nuo ežero ar kitokio ne vandentiekio vandens, o kadangi mėgstu daug keliauti reikia jį visada turėti šalia savęs, kad oda nepleiskanotų


EleinaStefan:
1. Mano vasaros rūbas - trumpa suknelė!
2. Vasarą gaivinuosi nerealaus skonio vaisiniais ledais.
3. O grožio priemonė - tai šypsena veide!


Harpijaz:
1. Suknelė.
2. Kokteilis.
3. Auskarai.


Inkara:
1. Šortukai ♥
2. Ledai, gaivusis gėrimas arba šaltibarščiai :)
3. Blakstienų tušas.


Ketarija:
1. Mhm... Na tai tikriausiai laisva maikutė... Nes kur gi eičiau aš be maikės? :D Nebent maudytis.
2. Viskas, kas šalta... Limonadas, ledai. Juk jie ir skirti tam, kad atsigaivintume.
3. Jokios kosmetikos nenaudoju. Taigi sakykim, kad ta priemonė bus šukos. Labai mėgstu kankintis su savo plaukais. Vis juos kaip nors keičiu, tik spalvos nekeičiu. Kuriu įvairias šukuosenas ir taip vis randu veiklos.


Lovely pink:
1. Mano mėgstamiausi rūbai šiuo metų laiku yra :
Šviesūs, trumpi, plėšyti džinsai ir platforminės basutės. Basučių padas kaip aš sakau virvinis :D.
( Kalbu apie tokį padą ( bet ne tokį modelį ) :) )
Be jų neįsivaizduoju sezono. Taip pat labai mėgstu odines, pintas apyrankes. Jas nešioju kartu su kutuotu "kroptopu".
Nors išvardinau ir tau daaug daiktų, bet negaliu pamiršti savo numylėtinių akinių nuo saulės. Apvalūs ir spalvoti stiklai, metalinis rėmas..Man labaai patinka!
2. Kaip bebūtų keistą mano mėgstamiausias dalykas vasara yra..arbata! Baltoji arbata. Ji skani, atgaivina.
Taip pat mėgstu valgyti man pačius skaniausius "Baltija" ledus su šviežiomis braškėmis.
3. Neįsivaizduoju savo vasaros be šių grožio priemonių:
Braškinis eos balzamas
Kaip ir žiemą taip ir vasarą mano lūpos labai mėgsta skilinėti, tad būtinai turiu naudoti kokį nors vazeliną. Šį kartą išmėginau visų taip išgirtą Eos balzamą.
Ir man visai patiko ;).
Taip pat neapseinu be paakių maskuoklio, maroon spalvos lūpdažio. Dievinu šią spalvą. Aišku visokius "špaklius" ( tarp jų ir ryškų lūpdažį ) naudoju retai ;), negalvokit, kad dažausi kiekvieną dieną :D. Ačiū :D
Štai tokie mano favoritai vasarai..Tikiuosi nebuvo labai nuobodu skaityti.. o.O


King Kylie Jenner:
1. Mano mėgstamiausias rūbas apskritai yra suknelės, o vasarinių suknelių turiu nesuskaičiuojamą galybę!
2. Skaniausias ir gaiviausias dalykas vasarą yra šalta kava frappe, šaltibarščiai ir šalta gira.
3. Vasarą neišsiversčiau be drėkinančio kūno losjono ir žinoma neįsivaizduoju savęs be numylėto Australian Gold kremo nuo saulės (mano draugams taip pat visada būna labai aišku pas ką kreiptis jei nori išsitepti kremu, jų savo paplūdimio krepšyje visada turiu bent poros rūšių, o kam tiek daug - neklauskit :D reikia ir viskas).


Labai ačiū visoms panelėms už atsakymus ♥


Aš nebūčiau aš jei nepapamokslaučiau truputį ir nepriminčiau, kad saugotumėte save ir savo sveikatą! Sveikata yra vienintelis dalykas kurio už jokius pinigus nenusipirksi, todėl būtina rūpintis savimi. Vasarą visi norim būti gražūs, šokoladiniai ir gulime saulėje valandų valandas, tačiau tai yra be proto pavojinga. Pavojingi saulės UVB spinduliai gali sukelti odos vėžį ir patikėkite, tai yra labai labai rimta. Naudokite kremus nuo saulės! 
Keletas įdomių ir naudingų nuorodų, verta paskirti pusvalanduką ir paskaityti:


Iki kito susirašymo!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą