2016 m. birželio 1 d.

Tarptautinė vaikų gynimo diena


"…aš turiu teisę gyventi nieko nebijodamas… aš turiu teisę gyventi su savo mama ir tėveliu… kai aš sergu, man turi būti suteikta medicinos pagalba… aš turiu teisę lankyti darželį ir mokyklą… niekam nevalia manęs mušti… visi vaikai yra svarbūs… aš turiu teisę sakyti tai, ką galvoju… aš turiu teisę žaisti…"



Su tarptautine vaikų gynimo diena!

Ši diena – tai priminimas visuomenei apie būtinybę saugoti ir gerbti vaikų teises. Tai pagrindinė sąlyga kuriant ir formuojant humanišką, teisinę ir dvasiškai sveiką visuomenę.

1949 m. Tarptautinėje moterų federacijos sesijoje buvo įteisinta Birželio 1-oji – Tarptautinė vaikų gynimo diena, o pirmą kartą ji paminėta 1950 m.


Su šia gražia ir šilta emociškai švente, mus sveikina ir žaidimo kūrėjai! Kiekvieną panelę įėjusią į žaidimą pasitiks sveikinimas ir dovanėlė - žavus pliušinis meškutis.



Gražios ir saulėtos pirmosios vasaros dienos! 


3 komentarai: