2020 m. kovo 19 d.

Kolekcija - Roko žvaigždės Jai

Sveikutes (ir sveikučiai),


šį kartą naujoviška kolekcijos apžvalga, kaip ir nauja rašytoja. (Malonu susipažinti😘)

Kadangi rašau šiame bloge pirmą kartą, nusprendžiau įdėti daugiau pastangų, kol dar nenusibodo rašyti (tikiuosi ir nenusibos) arba kol laiko deficitas neprikibo (tikiuosi ir neprikibs). 


Tai gi... vakar, lygiai 13 valandą mus nustebino nauja rūbų kolekcija. Pasakysiu labai paprastai: WOW!🤩 Tai buvo mano pirmoji reakcija pamačius šį NUOSTABŲ DALYKĄ. 

Su nekantrumu atidariau naują žaidimo pasiūlymą. Taip po truputį viską peržiūrėjau ir pastebėjau, kad į krepšelį pridėjau beveik visas siūlomas prekes, o kai kurių net po kelias spalvas...😩 o tuo metu pas mane piniginėj vėjai švilpė (turėjau vos 30000$, 28 smaragdus ir 3 safyrus). ,,Viskas'' - galvoju. 😭Taigi, mano nuomone, kainelės per daug kandžiojasi tokiai ubagiai kaip aš.

Norint viską nusipirkti bent po 1 spalvą, reikia turėti bent 53200$, 164 smaragdus ir 89 safyrus arba 53200$ ir 253 safyrus, jei pas tave smaragdų nė kvapo nerasta (nuotraukoje rodo baisiai didelę mėlynų akmenukų kainą, nes tuo metu neturėjau daug smaragdų)
😬Aišku, už tai gausi bent 1565 patirties taškų. Bet vistiek mano nuomone nesikeičia: kai kurios prekes visiškai nevertos tų kelių mėlynų ir žalių akmenukų.🤑


Ir tikrai ši kolekcija manau nustebino, nudžiugino daugelį, bet aš nebūčiau AŠ jei nepadėčiau kablelio šioje vietoje.🤨 Neskaitant tų kosminių kainų turiu dar kelis papeikimus.😒 Ir taip pat pabrėžių savo pomėgį sudaryti sąrašus, planus. Kodėl gi nepadarius to dabar ir pabuvus tikra kritike?

1 pastaba: Kosminės kainos tiems rūbams, kurie to neverti.

Esu baisiai pasipiktinusi batų ir aksesuarų akmenukų kainomis.🤬 O ar jūs ne?



2 pastaba: Keistas kai kurių rūbų stilius.

Mieli žmones, prašau nepykite, bet tas mėlynas švarkelis su poza atrodo baisiai keistai... Poza yra nauja ir tikrai mane sužavėjo, bet ar tik man vienai atidžiau įsižiūrėjus tos rankos atrodo per trumpos? Taip pat, mano nuomone, jos yra per arti krutinės. Atrodo kad mergina savo rankas užlenkė už nugaros, pasigriebė iš parduotuvės pavogtas manekeno rankas, įsikišo tarp pažastų ir užsimetė švarkelį... Nu tikrai BAISIAI CONFUSED DALYKAS... Aišku aš ir vėl paprieštaravusi sau jį ėmiau ir nusipirkau už paskutinius žalius akmenukus ir tapau dar didesnė ubagėle.🙄

2 dalykas kuris man sukėlė nerimą - gigantiški juodi batai. Man jie primena mandresne gipso versiją (nu žinot, jis naudojamas kai žmogus susilaužo koją).😂 Manau tokius realybėj reiktų išvis uždrausti, nes jie kelia MILŽINIŠKĄ PAVOJŲ MŪSŲ SVEIKATAI!!!🤯


3 pastaba: kai kurios maikės yra ''nesukištos'' į kelnes ir tai storina lėlę.

Nenoriu pasirodyti kokia nors močiutėlė super tvarkinga, bet pvz. ta pilka maike už 6 safyrus ne tik neverta kainos, bet dar ir atrodo kaip mamiško stiliaus, nutrinta, naminė palaidinė, skirta paslėpti nereikalingus kilogramus.💩 Don't be mad at me, this is just my opinion.

Aišku neskaitant visų minusų be galo džiaugiuosi naujomis pozomis, batais ir kitais kūrinukais, kuriuos siūlo superpanelės komanada.🤗





RŪBŲ KODAI:

               2                     2.1  2.2                      2                            2                           2                
        
                        1                   2.1  2.2                 2.1  2.2               1.1  1.2                2.1  2.2                                   
  1.1  1.2              89.1  89.2            46.1  46.2                   2                           2         

                  1                           2                         2                         2                            1                

                       2                           2                          2                          2                        2                         

    2                     2.1  2.2                    17                     2.1  2.2                     2      
                    
              2                          2                           2                         1                          2              

               2                           2                          2                          1                          1              


Pakomentuokite, išreiškite savo pasiūlymus man.😜 Labai džiaugčiausi jei atsakytumėte į šiuos klausimus:
  • Kaip įvertintumėte šį įrašą?
  • Ar jis ne per daug perkrautas?
  • Ar kitą kolekcijos apžvalgą irgi taip daryti?
  • Ką manote apie šią kolekciją?
  • Kokius rūbus įsigijote?
  • Ar kitą kartą sukelti rūbų kodus?
  • Ir į daug kitų.
Taip pat galite užduoti klausimus ir man.🤭











P.S. Rūbų kodai yra nurodyti tik su viena spalva (balta [c1], juoda [c2] arba ta vienintele kuri yra), pozinių rūbų įdegis yra t4.

P.P.S Ant rūbų, kūnų ar kitų mūsų nuotraukų yra skiriamieji Rožinių Katyčių ženklai. (Rožinės
Katytės arba R♡K)

P.P.P.S. Kai kurie rūbai, pozos nuotraukose yra mano sukurti arba patobulinti (dėl mano rubų kodų galite kreiptis komentaruose arba el.paštu: makendze.ma@gmail.com).
😍


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą