2020 m. vasario 8 d.

Žaidimas ,,Oskarai'' ir naujienos


Pirmadienį žaidimo šviesą išvydo naujasis Soliterio tipo žaidimas ,,Oskarai"

Leiskime žaidimo administracijai trumpai jį pristatyti:

,,Sveika, glamūro karaliene!Tai metų laikas, kai Holivudo filmų industrija įvertina ir apdovanoja filmus įvairiose kategorijose!Ar parašei tinkamą kalbą, nes mes taip pat organizuojame išskirtinį vakarėlį!Aprangos kodas - Black tie! 
Tai reiškia šventė bus P-R-A-Š-M-A-T-N-I!"



Mūsų klubas kviečia jus peržvelgti visus žaidimo ,,Oskarai" derinius:

1 kaladė:


 Man šiame derinyje pirmiausia akį užkabina elegantiška suknelė.

2
1
2.12.2
1
1
2
1

2 kaladė:

Antrajame derinyje atvirkščiai suknelė mano dėmesio nesulaukė

2
37
2.12.2
2
37
2
1

3 kaladė:

Trečiajame derinyje, mano nuomone papuošalai nedera.

4
2
4
4
4
2
1.11.2

4 kaladė:

Ketvirtasis derinys mistiškiausias. Ypač rankinė ir įsigilinus galima suprasti, kad ten sudėta.
Suknelėje man labai patinka rankovės, primena Sultan sukneles iš filmo ,,Didingasis amžius”.

2
2.12.2
1
2
2
2
1

5 kaladė:

Apie šį derinį nelabai turiu nuomonės. Gyvybingumo šiam deriniui prideda tik viršutinė suknelės dalis.

17
17
17
2.12.2
17
2
1

6 kaladė:

Vienas iš man labiausiai patikusių derinių-šeštosios kaladės. Puošnus, elegantiškas ir patraukiantis akį. Malonus akiai.

2
2
2.12.2
75
2
2
1

Pagrindiniai visų kaladžių prizai-šukuosenos:

1
1
1.11.2
1
1

1

Už prizų pavyzdžius dėkojame @Eva.Adamova.LP

Taip pat, prie Rožinių Katyčių klubo blog’o prisijungiu ir naujai rašysiu aš,panelė Ewana.
Kelsiu mišrius įrašus susijusius  su klubu bei su pačiu žaidimu.


Smagiai praleikit laiką,ačiū.
-Ewana
-wywa

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą