2020 m. vasario 15 d.

Šv. Valentino diena mūsų klube!

Mur Mur!

Rožinių Katyčių klubas Jus sveikina su Šv. Valentino diena!

Meilės dienos proga mūsų klubo panelės vykdė užduotį. Kokią ?

  • Panelės pasakojo sugalvoto vardo kilmę.
  • Kūrė derinius,kurie atspindi jų asmenybę,nuotaiką.

Pažvelkite kaip puikiai mums sekėsi ir susipažinkite su mūsų asmenybėmis bei vardais:


Mirena



Wywa




Ewana

Mano vardo kilmė tikrai keistoka,bet tuo pačiu ir paprasta. Kai keičiau panelės vardą bendravau (viskas gerai,mes toliau bendraujam) su drauge iš Graikijos ir man labai patiko jos stilius.Jis tikrai išskirtinis. Jos vardas buvo Ewa,kaip jau galima suprasti beveik visas vardas draugės dėka. Bet aš nebūčiau aš,jei nenorėčiau kažkokių keistenybių 😃 Aš nusprendžiau,kad man likusias kelias vardo raides parinks Siri 😆 
,,Pick random letter” ištariau šį sakinį savo telefonui ir mano ekrane pasirodė raidė ,,n” .Kaip ir viskas ok,bet man susišvietė,kad šis vardas skambės vyriškai,tai savo veiksmus pakartojau ir mano ekrane pasirodė raidė ,,a”. Man patiko. Bet turėjau dar vieną pasirinkimą,bet man labiau patiko šis vardas. Taip gimė vardas Ewana.




Eli.s.ab.eth



Beatrisse




Isabeela



Keefa



Isabella





Elza11

(Elza mums papasakojo apie savo stilių žaidime ir realybėje)




Koharu
(papasakojo apie savo derinį ir spalvų pasirinkimą)



Zeraina


Kelvina


brooksilver


(įrašas bus papildytas)








Įrašą Jums paruošė Ewana 💗











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą