2018 m. gruodžio 1 d.

Šeštadienio pietūs #6


Laba diena!

Labai seniai nesimatėme. Per Velykas pradėjus rašyti šia tema, paskelbiau 5 ''Šeštadienio pietų'' mini interviu. Tačiau visa tai nutraukiau dėl laiko trūkumo. Dabar stengsiuosi visa tai išlaikyti kuo ilgiau. Žinoma, jei Jums tai įdomu ir aktualu. :)

Kaip jau Lovely minėjo grįžimo įraše čia, šiuos mini interviu, apimančius žaidimą ir realų gyvenimą, kelsiu šeštadieniais. 

Neslėpsiu, šį interviu, kurį dabar skaitysite, buvo paimtas dar šių metų gegužės pradžioje. Praėjo pusė metų. (Ir beje, jau žiema, valio! 😃) Visgi dar noriu parodyti kaip į klausimus atsakė mano linksmoji klubietė wawa. 
Kas pažįstate šią panelę - žinote, kad jai niekada nepritrūks humoro (kartais net juodo :D )  bei žinokit -  jos vaizduotė beribė! 

Manau, kad jau reiktų pradėti. Tad paskaitykite wawos atsakymus. :)



Galbūt artimiausiu metu žadi sužavėti kuo nors žaidimo paneles? Sukursi niekur neregėtą nematytą derinį, kopsi į podiumus, o gal rengsi konkursus?

Ačiū už klausimus, leana. Aš manau, kad ir taip visos panelės yra sužavėtos mano stiliaus. Iš tikro žiauriai pati sau patinku, tai manau ir aplinkiniai sužavėti, na, nes neįmanoma kitaip. Galvojau apie podiumo siekimą, tačiau nusprendžiau, kad nėra tiek žvaigždžių ne tik vertinimo sistemoje, bet ir danguje, kad įvertinti mano išvaizdą, originalumą ir t.t. Ant kiek gerule esu...Taigi atsisakiau šios beprasmybės, kaip sakoma reik duot šansą ir ne tokios apdovanotoms kaip aš. Mano šūkis ''geroms mergaitėms podiumas, blogoms (t.y. man) viskas.''


 Ko neatlikus superpanelėje negalėtum atsijungti?

Nepasibučiavus ir nepaskambinus savo seniui. Stengiuosi palaikyt gerus santykius su vergu, visgi ženysimės kada nors.


Ar dažnai atkreipi dėmesį į podiume esančias paneles, jų būstus? Ar prieš paliekant būste balus pirmiau pasižiūri kiek jis yra vertas?

Neįdomu man būstas iš vis, esu skudurų auka labiau nei interjero dizaino gerbėja. Pabalsuoju tik jei labai reikia kažkam "ant nematuškės".


Be kokios drabužių kategorijos savo panelės spintoje negalėtum išgyventi?

Visi šitą žino - apatinių, aaaaa.


 Ką norėtum pasakyti skaitytojoms?

„Jei negali pranokti varžovės, bent geriau už ją apsirenk", - Anna Wintour.

Ačiū wawai už atsakymus!
Nors ir trumpas įrašas, bet tikiuosi, kad patiko. :) Labai ilgai neišsiplečiu, nes Lovely taip pat rašys interviu, bet kur kas išsamesnius. :)

Jeigu turite idėjų kitiems įrašams, ar Jums įdomūs kažkokie klausimai, kuriuos norėtumėte čia pamatyti - parašykite čia, arba man į žaidimo asmenines žinutes. 

Ačiū, kad skaitėt, viso!

Įrašą parengė Leana
Panelės nuotrauką suredagavo wywa



1 komentaras: