2017 m. sausio 3 d.

Nauja laimingųjų kortų kaladė

Labas vakaras, grožybės!


Su mumis šiandien sveikinasi nauja laimingųjų kortų kaladė. Tikiuosi, kad prizai jus sužavėjo kur kas labiau negu mane. Tad, netempdama gumos, juos Jums pristatau:


Šukuosena tikrai neypatinga, panašią galėjome laimėti ''Sostų karų'' žaidime. Toks jausmas, kad gavome kiek mažiau puošnų, ištiesintą šios (https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/thumbs/hair-144.png) variantą. O štai sruogos - tikrai nematytos ir išskirtinės, lyg lietuvaitės kaselės. Bendras vaizdas - nieko įspūdingo, tačiau - einame toliau ir nenukabiname nosies per anksti. :)



Pilnas aprangos, šukuosenos bei rimtojo Master Yd vaizdas - Jūsų teismui. :)





Kaip norisi pasakyti ką nors gero, bet... nelabai yra ką: vėl iki gyvo kaulo pabodusi karo tematika, apsaugos, kur reikia (ir kur ne:D), modifikuotas VIENARAGIO RAGAS (juos myliu, tad gal ir linksma būtų gauti), žaislų istorijos herojaus kaubojuko kelnės (be komentarų...), ilgas "Superherojiškas" apsiaustas ir visiškai netikusi bei nuvalkiota palaidinė - kūrėjai nesilaiuja mūsų stebinti, ar ne? Sarkazmas sarkazmu, tačiau yra vienas dalykas, kuris man patiko - batai - juos panaudoti bus labai lengva. Nors jie nėra kažkuo ypatingi, tačiau aš daviau sau žodį, pagirti bent vieną daiktą visoje šioje kūralynėje... Ir man gan pavyko, ką?:) 



Štai čia galite matyti, kokių daiktų ir kiek jų vienetų turite surinkti, kad gautumėte šukuoseną bei sruogas, kurių, viską surinkusios, NEPAMIRŠKITE ATSIIMTI (tai labai akcentavo ir administracija, nes, matyt, pasitaiko. Ech...:D)




Titulinis akcijos paveikslėlis :)
Ir - rimtasis "goblinukas"-ateiviukas-zombiukas (iš anksto atsiprašau tų, kurios tiksliai žino, kas šis seneliukas:)) (Master Yoda čia, Akvilyt :D) , kuris, beje, Jums jį laimėjus, atsidurs aksesuarų skyriuje. Na, šio sutvėrimo žaidime tikrai neturėjome...


Tikiuosi, jog šį įrašą buvo taip pat smagu skaityti, kaip ir man jį rašyti. Taip pat - jog prizai Jus nudžiugino ir, galbūt, net pakėlė iki šiol "persekiojusią" niūrią nuotaiką. Iki kito įrašo!:)



                                             Jums rašė AKVILYTĖS, iliustracijos - lovely pink


13 komentarų:

  1. Niekaip nesuprantu, kuo ši sruoga: https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/thumbs/extension-17.png

    panaši į šią: https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/thumbs/extension-38.png

    kitą kartą reiktų kažkaip labiau susikalbėti dėl tų, kurios ieško kodų, ir rašančios tekstą ;)

    Kadangi mano nuomonė visiškai priešinga šio žaidimo atveju, nieko kito pridurti nebegaliu ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Atsiprašau,
      *tarp tų, kurios ieško...

      Panaikinti
    2. Aš irgi nelabai supratau šio palyginimo, tikriausiai Akvilytės sumaišė kodus :P.
      Žvaigždžių karų gerbėja nesu ( ir apskritai fantastikos ), bet šį kartą patiko beveik visi rūbai, o ypač Master Yodas :D. Šukuosena be galo graži <3

      Panaikinti
    3. Sveika, Luna, prisipažinsiu - nusivarnavau į dausas, pamaniau, kad sruogos ir yra ta šukuosenos dalis, krintantanti ant akių :D Varnos sindromu to napavadinsi, tačiau... O ir paspaudus ant "?" karnavale, norint pamatyti aprangą ant savo lėlės, sruogos nematau, tituliniame paveikslėlyje sruogų irgi neuždėjo... Tad, persiprašau:)

      Panaikinti
    4. Man irgi nekrove sruogos ant "?", bet po poros h ( kaip dabar ) jau rodo viska.
      Geras irasas, tik rubai nelabai patiko man

      Panaikinti
    5. Aš kiek sutrikusi dėl savo mėgimo, ar ne, Žvaigždių karų, tačiau vakar buvau naujajame filme, kuris užpildė keletą 1977 m. filmų scenarijaus skylių, kas savaime yra neįtikėtina ir be galo gerbtina... o tai, jog Yoda galima laimėti iš spėjimų kortose, o ne kaip pagrindinį prizą taip pat fantastiška. Nors su mano vištos-laimės koja mažai tai guodžia :/

      Taip, tiek karnavalo pagrindinio prizo langas, tiek akcijos iliustracija gerokai klaidina. Tačiau ruošiant įrašus reiktų tokius dalykus susitikrinti. Vien vardan solidumo :) Ypač, kai šukuosenų ir sruogų kodai (bent man) visada buvo patys lengviausi patikrinti :)

      Panaikinti
  2. Sveikinu Akvilyte su puikiu debiutu bloge! :)
    Labai smagus tekstukas, geras įrašas ♥ Šaunuolės mano mergaitės! :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Merginos blogo pildytojos, jus esat mano brangiausias turtas šiame žaidime.
    Šaunuoliukės, jūsų deka mūsų bogas klesti.:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nova, visų rašytojų vardu dėkoju už tokius gražius žodžius :)
      AČIŪ!

      Panaikinti
  4. Koks nusivylimas šita kortų kaladė. Vėl. Šukuosena man tikrai patinka, bet juk blaiviai mąstant, suprantama, kad dėl jos eikvoti safyrų tikrai neverta (kažin ar išvis kada nors verta leisti safyrus kortų kaladėse).

    "Žvaigždžių karų" gerbėja tikrai nesu ir vargu ar kada būsiu, tad tas žalias padaras mane šiurpina ir trikdo.

    Reziumė - esamą kortų kaladę puikiausiai apibūdina įraše paminėti žodžiai - be komentarų..

    Ačiū už įrašą ir tai, kad nevyniojate į vatą ir beprasmiškai negiriate absurdiškų aprangos detalių.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą, visų pirma:) Labai smagu, kad parašei!
      Ir visų antra - smagu surasti bendraminčių, kurios pritaria mano išsakytoms mintims:)

      Panaikinti