2017 m. lapkričio 28 d.

Žaidimas ,,Žvaigždžių karai"

Sveikos gražuolės,
 šiandien sulaukėme naujo žaidimo! Tipas ir patys prizai nėra per geriausi, bet pabandysiu kuo optimistiškiau apžvelgti :D


 Už erdvėlaivius galime išsikeisti patį pirmą daiktą - auskarus. Jie kažkokios keistos, su spygliais formos, todėl iš karto sakau, kad tokių stebuklų man nereikia. Visiškai priešingai manau apie akinius - jie gražūs, labai panašūs į mano nešiojimus, todėl mielai juos priglausčiau pas save. Ir dar, apskritai nesuprantu kodėl panelės taip nemėgsta uždėti lėlei akinius. Hmm, matyt tai kažkaip susiję su tuo, kad visos nori gero regėjimo :DD ir savo panelių nenori "nuskriausti". Man kažkaip nebesvarbu, jau susigadinau akis, todėl ir panelę dažnai pabalnoju akinukais :D. Tai lyg mielas aksesuaras, gali puikiai paįvairinti nuobodžią aprangą ^^

Apranga, kurią galima gauti renkant erdvėlaivius
Kaklo papuošalas visiška katastrofa, kažkoks metalinis blynas. Džinsai padorūs, nebūtų gėda su tokiais kažkur eiti, bet esu mačiusi ir gražesnių MA. Sportbatukai šauniai tinka čia, bet ar pati naudočiau - nemanau.. Palaidinė, kaip ir švarkelis už 50 detalių visiškai neverti safyrų, kuriuos dėl jų reikėtų išleisti. Na, o apie rankinę mano nuomonę jau žinote pačios :D...

Apranga, kurią galima gauti atidarinėjant dėžę
 Šis derinys kur kas prastesnis. Labai nemėgstu raštuotų tamprių, pripažįstu tik juodas arba pilkas. Tai man atrodo be galo neskoningai ir pigiai :D. Džemperis gal visai ir nieko, bet pastaruoju metu panelę pradėjau rengti elegantiškiau, gal net moteriškiau, todėl toks berniukiško stiliaus rūbas liks giliai giliai spintoje ( jeigu jį gausiu, aišku :D ). Sportbačiai ir kepurytė vieninteliai rūbai, kurie tikrai man patinka, bet jeigu jų nepasiseks laimėti - nesisielosiu dėl to, turiu panašių.

..Apibendrinant gal ir gerai, kad šį kartą pasitaikė žaidimas su ne kokiais prizais, bus galimybė ramiai pabaigti organizuoti sužadėtuves. Pasigirsiu - jau esu merginos grožio salone ir kai pabaigsiu,  pagaliau paskelbsiu vakarėlį <3

Geros likusios dienos!
Su jumis buvo Lovely pink


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą