2016 m. vasario 12 d.

Valentino kolekcija

Labutis visoms,
 
Šiandien sulaukėme naujosios Valentino kolekcijos...
Aš kaip tik apie kažką panašaus vakar vakare svajojau ir štai :D 
Buvau šiek tiek nuliūdinta drabužiu skaičiumi, galėjo pripiešti ir daugiau.
Nusipirkus  viską galima užsidirbti 392 mados taškus.
Apie kainas pasakyti negaliu nieko - vieniems pigu, kitiems brangu, taigi spręsti jums :)


Prieikime prie paveiksliukų

 

Juoda suknelė su baltais dryželiais  ( ar balta suknelė su juodais dryželiais :D ? ) man ne itin
patinka.
Daug geriau jeigu ji būtų paprasta -  juoda  su blizgučiais be jokių dryžių..

Dešinioji suknia laabai gražaus raudono atspalvio, pats modelis įdomus.
Dirželis papuoštas auksine sagtimi, atrodo prabangiai.
Apyrankė ir karoliai nėra patys gražiausi, prie juodos suknelės atrodytu geriau, bet aš juos vis tiek nusipirkau :D.
Rankinė visai nieko. Ta rožytė puikiai atrodo.

 Galvos aksesuaras puikus.
Tokių dalykų retai būna kolekcijose, tad mano rūbinėje jis jau senai guli :D
Suknelė labai marga. Tokių dalykų aš niekaip nesuderinsiu taip, kad man patiktų. Galiu ramiai praeiti pro šį safyrinį rūbą . Gan įdomiai atrodo tos metalinės juostelės ant suknelės..
 


Rožinė suknia man kategoriškai nepatinka. Ne dėl to, kad rūžava..Ne, būna ir gražių rausvų rūbų, tačiau tai..Viršus  gal visai ir  nieko tačiau apačioje ta keista kabanti servetėlė, kurią prilaiko dirželis atrodo nekaip. Gal kam nors ji atrodo graži. Dėl skonio nesiginčysi.
Atsimenu kai su viena klubiete ginčijomės dėl vienos suknelės..Man ji buvo tobula, jai -  pati negražiausia...Palikime ramybėje suknelę :D
Širdutės formos rankinė ir papuošimas atrodo netikri - popieriniai.

Mėlynoji suknelė daaug puikesnė. Labai dailiai pereina mėlyna į žalsvą spalvą, o burbuliukai... *.*
Apačia nėra graži, panašu į didelį, nusmukusį balerinos sijoną..

Štai tokie keistoki Valentino dienos drabužėliai.
Beje klubietės jau spėjo apsipirkt. Visos tokios elegantiškos..Reikia ir man persirengti.
 
 
Linkiu puikiai praleisti savaitgalį :) ir nesušalti!



 

3 komentarai: