2016 m. sausio 11 d.

Žaidimas ''Venecijos karnavalas,,

Sveikos,
mus aplankė visų mylimos ( LABAI :D ) 3x3 kortelės.
Žaidimo tikslas atverti tris vienodas korteles. Lentelėje yra trys laimingi laukeliai ( rūbai, aksesuarai, baldai ir kt. ) o visi kiti šeši laukeliai - smaragdai ir doleriai.
Šis žaidimo tipas yra itin nekenčiamas panelių, ypač tų, kurios neperka safyrų...
Aš pati esu iš viso Superpanelės gyvenimo atvertus laimingus laukelius tik šešis kartus.
Tad nieko nesiruošiu ir laimėti čia :D.

 Jeigu žinote kas yra karnavalas tai tikrai įsivaizduojate puošnias sukneles, kaukes, prabangius vėrinius ir baldus.  Tokių mes sulaukėme ir čia

Apžvelkime rūbus :



Ši suknelė yra graži, puikiai tinka ne tik prabangioms karnavalinėms puotoms, bet ir pompastiškoms vestuvėms, sužadėtuvių vakarėliams.

Kaklo papuošalas nėra labai gražus, pirštinaitės niekuo ypatingos, bet man kažkuo itin patinkančios

Galvos aksesuaras netradicinis, bet prie išskirtinių derinių gali atrodyti nuostabiai.


 Ši apranga yra tikrai graži, bet prie kasdienių derinių tokios suknelės tikrai nepritaikysi.

Batai labai gražūs tikrai tokių norėčiau nors ir turiu beveik tokius pat.

Kepuraitė su tinkliuku atrodo keistai. Dar labiau keista kai yra derinama prie baikerio švarko ar maudimuko.
Pati šį ryt tokių keistenybių mačiau ne vieną...
 Kažkodėl visi panašus tinklai man primena maišus į kuriuos močiutės deda bulves :D. Aišku jeigu toks čiūdas yra priderintas prie elegantiško derinio panašių minčių nekyla.

Suknelė labai faina. Man labai patinka pūsta apykaklė.
Ir pats suknelės modelis yra labai vykęs.

 Ši apranga man atrodo keistokai.

Visų pirmą pradėkime nuo didžiausio apdaro - suknios.
Man ji yra per daug didelė, pūsta. Pabandykite palyginti suknią ( taip aš jos nevadinsiu suknele ji per daug keista ir didelė vadinti suknele :D ) Atrodo nekaip ar ne? Aišku aš nieko prieš dideles sukneles, bet šita...Na kažkoks kopūstas.

Apyrankė graži niekuo man nenusikalto kaip ir karoliai tad skubėkime apžvelgti kaukės.

Kaukė tikrai graži, bet vėlgi tokį aksesuarą itin sunku priderinti. Su tokia tik į Kaukių balių eiti. Man patinka ta gėlė ant kaukės. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo keistai, bet apžiūrėjus ji atrodo tikrai nuostabiai.


 Štai ir paskutinė, bet ne prasčiausia apranga.

Hm...Karūna labai graži. Didelė puošta mėlynais akmenukais ( safyrais?  ) atrodo labai gerai.

Kaukė taip pat man labai patinka. Ne tik graži, bet gali būti naudojama ir kaip užsimaskavimas. Pavyzdžiui labai tingite paslėpti paakius likusius po gero vakarėlio - pasislėpkite po kauke, tai gali tapti ir geru ir naudingu aksesuaru :D.

Suknelė ,,pasiūta'' iš skiaučių puiki. Žiauriai patinka atidengti pečiai. Gaila, kad prie tokios suknelės nepridėjo karolių...
Na nieko nuogi pečiai labai gražu :)




Štai tiek  apie rūbus, o dabar keliaukime prie šukuosenų.



Em...Pirmasis lizdelis man visiškai nepatinka...Kažkaip visai ne prie širdies toks pynimėlis.

Antroji šukuosena daug geresnė nors irgi nelabai patinka. Ši iškarto primena mėlynojo kraujo atstoves išdidžiai vaikštančias po didelius parkus kietai sučiaupus lūpytes.

Na o trečia šukuosena pati gražiausia. Štai toks kuodukas (?) daug gražesnis ir gali būti derinamas prie įvairaus stiliaus.


             Tiek apie žaidimą, linkiu geros savaitės, nesušalti, laiku atsikelti į darbą/mokyklą.


Iki,

 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą